Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

matkailuauto lisätilaksi mökille

<< < (9/13) > >>

Aakku:
Mun yhellä tuttavalla on hauska sauna...
Hällä on rantasauna lautan päällä rannassa. Kesällä voi lipua vettä pitkin, tai pitää sitä rantasaunana.
Mitään rakennuslupaa ei tarvita, kun se on yksityiskäytössä. Vain, jos sitä vuokrattaisiin, niin tarvitaan luvat.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.12.2014     kello on 09:20 ---Mun yhellä tuttavalla on hauska sauna...
Hällä on rantasauna lautan päällä rannassa. Kesällä voi lipua vettä pitkin, tai pitää sitä rantasaunana.
Mitään rakennuslupaa ei tarvita, kun se on yksityiskäytössä. Vain, jos sitä vuokrattaisiin, niin tarvitaan luvat.

--- Lainaus päättyy ---

Moisia olen nähnyt,,oikein hauskoja,,ittellä vaan se vesistö on liian kaukana :laugh:

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 12.12.2014     kello on 09:14 ---Kyllä on taas tehty varsin simppelistä asiasta  varsin hankalaa..   Vaan jonkun on aina saatava päteä,,tai kun oma elämä on p...aa  nii kostetaanpa muille >:(

--- Lainaus päättyy ---

????  Kyseessähän on virkamies jonka nimenomaisena tehtävänä on valvoa että annettuja lakeja, määräyksiä ja ohjeita noudatetaan. He tekevät työtään. Jos jotain haluaa syyttää, pitäisi syyttää politiikkoja ja muita päättäjiä, hehän nämä lait, määräykset ja ohjeistukset laativat.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko - 12.12.2014     kello on 09:29 ---????  Kyseessähän on virkamies jonka nimenomaisena tehtävänä on valvoa että annettuja lakeja, määräyksiä ja ohjeita noudatetaan. He tekevät työtään. Jos jotain haluaa syyttää, pitäisi syyttää politiikkoja ja muita päättäjiä, hehän nämä lait, määräykset ja ohjeistukset laativat.

--- Lainaus päättyy ---

Juu,,vaan kun esim.Raahessa aikoinaan eräs isäntä rakenteli mökkiterassia,,laajenteli saunaa yms. nii vei pullon kossua ""lakeja noudattavalle "tarkastajalle" "" ja kappas vaan ei lupamaksuja makseltu....

että ketkä noudattaa lakeja ketkä ei     >:D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko - 12.12.2014     kello on 09:29 ---????  Kyseessähän on virkamies jonka nimenomaisena tehtävänä on valvoa että annettuja lakeja, määräyksiä ja ohjeita noudatetaan. He tekevät työtään. Jos jotain haluaa syyttää, pitäisi syyttää politiikkoja ja muita päättäjiä, hehän nämä lait, määräykset ja ohjeistukset laativat.

--- Lainaus päättyy ---
Totta tämäkin...
Tosin talotehtaalla sanoivat, että tämä on ensimmäinen kunta, jossa he ovat kuulleet saunoilleen vaadittavan vastaavaa työnjohtajaa.
Oliskohan kaikki muut Suomen kunnat rikkoneet sitten lakia etelästä pohjoiseen.
Mulla perustelu oli se, että tämä yhtenä kappaleena paikalle tuotu saunakin verrattiin talopakettiin, jossa talo tuodaan osissa ja liitokset tarkastetaan paikanpäällä. Mitkähän liitokset mullakin sitten liitettiin toisiinsa?

Tässä maalaiskunnassa on nyt urakalla virkatyönä tarkastettu maatalojen pihapiirejä. Luvattomille pihasaunoille on määrätty kaksinkertaiset lupamaksut, tai purkutuomio. Rahaa on varmaan tullut ihan mukavasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View