Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

matkailuauto lisätilaksi mökille

<< < (8/13) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.12.2014     kello on 08:43 ---Rakennustarkastaja soitti aikoinaan minulle, pyysi mökkitontille, että hän laittaa tolpat mihin mökki tulee. Sanoin hänelle, että ei siellä minua tarvitse, kun mökkiä on rakennettu jo hyvän matkaa. Ei näkynyt tolppia, mutta lasku kyllä tuli.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

""Ammattimies""

Meillä mökillä kävi kyllä tarkastaja..(( mökki eri kunnassa )) on ihan alansa ammattimies ja kaikki luvat onnistui sukkelaan,, vajaa tunteroinen siinä tontilla seisoskeltiin Thumb Lopputarkastus..ain iin ja se välitarkastus viel edessä..joskos ens kesänä sitte ;D

Lerssinen:
Onneksi täällä syrjässä eli Oulaisissa asiat hoituu  ::)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 12.12.2014     kello on 09:05 ---Onneksi täällä syrjässä eli Oulaisissa asiat hoituu  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Totta ja kun oli mahdollista siirtää lääkäripalvelut Oulaisiin niin paperit lähti saman tien matkaan..On vaan huonontunu noi lääkärit tuolla sairaalassa,,liekkö Raahesta hommanneet tohtoreita :laugh:

Meillä mökki on haapavedellä  tai siis tontti  ..ei oo mökki vielä valmis :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.12.2014     kello on 08:43 ---Rakennustarkastaja soitti aikoinaan minulle, pyysi mökkitontille, että hän laittaa tolpat mihin mökki tulee. Sanoin hänelle, että ei siellä minua tarvitse, kun mökkiä on rakennettu jo hyvän matkaa. Ei näkynyt tolppia, mutta lasku kyllä tuli.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mun saunan paikankin kävi joku maamittari katsomassa vasta lopputarkastuksen jälkeen...
Kurvasi saunalle, mutta ei noussut autosta vaan jatkoi saman tien. Lasku tuli perässä. Itse olin toki tehnyt omat mittaukseni ja toimittanut karttapiirrokset sinne kunnan pohjattomaan kassaan.
Tuo vastaava työnjohtaja vasta vitsi oli. Kysyin, jotta miten sää valvot sen saunan rakentamista, kun se tehdään Pohjanmaalla. Ei oikein osannut sanoa. Laskun kyllä osas kirjoittaa.
Rakennustarkastajan loppukatselmuskin oli aika koomillinen. Valmis tehdastekoinen löylyvalmis sauna. Mitenkähän siitäkin olis voinut tehdä huomautuksen. Tehdas tekee vastaavia 800 kpl. vuodessa. Sitten joku pilkunnussija olisi löytänyt siitä jotain vikaa. Totesi vain, jotta hormi oli tyyppihyväksytty. Kylläpä olivatkin tehtaalla osanneet. Lopulta tarkastaja sai neronleimauksen. Mietti josko kiinteät tikkaat olisi pakolliset mun 8 neliön saunaan, jossa käsi ulottuu räystäälle. En tiedä olisiko itkenyt vai nauranut.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.12.2014     kello on 09:09 ---Mun saunan paikankin kävi joku maamittari katsomassa vasta lopputarkastuksen jälkeen...
Kurvasi saunalle, mutta ei noussut autosta vaan jatkoi saman tien. Lasku tuli perässä. Itse olin toki tehnyt omat mittaukseni ja toimittanut karttapiirrokset sinne kunnan pohjattomaan kassaan.
Tuo vastaava työnjohtaja vasta vitsi oli. Kysyin, jotta miten sää valvot sen saunan rakentamista, kun se tehdään Pohjanmaalla. Ei oikein osannut sanoa. Laskun kyllä osas kirjoittaa.
Rakennustarkastajan loppukatselmuskin oli aika koomillinen. Valmis tehdastekoinen löylyvalmis sauna. Mitenkähän siitäkin olis voinut tehdä huomautuksen. Tehdas tekee vastaavia 800 kpl. vuodessa. Sitten joku pilkunnussija olisi löytänyt siitä jotain vikaa. Totesi vain, jotta hormi oli tyyppihyväksytty. Kylläpä olivatkin tehtaalla osanneet. Lopulta tarkastaja sai neronleimauksen. Mietti josko kiinteät tikkaat olisi pakolliset mun 8 neliön saunaan, jossa käsi ulottuu räystäälle. En tiedä olisiko itkenyt vai nauranut.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä on taas tehty varsin simppelistä asiasta  varsin hankalaa..   Vaan jonkun on aina saatava päteä,,tai kun oma elämä on p...aa  nii kostetaanpa muille >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View