Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Facebook paasto

<< < (4/4)

Teukka-74:
Kaikki ollaan riippuvaisia. Se että mistä, on jokaisen oivallettava itse. Osa on tietysti jo hengenpitämiseksi
tärkeä riippuvuus. Ei mulla muuta  :o
Miksiköhän edes tämän kirjoitin...ja roikun täällä org:n sivuilla päivittäin?  ;)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  1.12.2014     kello on 17:37 ---Kaikki ollaan riippuvaisia. Se että mistä, on jokaisen oivallettava itse. Osa on tietysti jo hengenpitämiseksi
tärkeä riippuvuus. Ei mulla muuta  :o
Miksiköhän edes tämän kirjoitin...ja roikun täällä org:n sivuilla päivittäin?  ;)

--- Lainaus päättyy ---

HA HAA myönnän  olen riippuvainen   namista namista :P   patukasta kuin patukasta  vaan eipä se sitten enää riipukkaan  minusta eikä muistakaan ha haa :laugh:

Miksi edes kirjoitin tään   oon hullupervokilttityt tö :P

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 -  1.12.2014     kello on 17:57 ---HA HAA myönnän  olen riippuvainen   namista namista :P   patukasta kuin patukasta  vaan eipä se sitten enää riipukkaan  minusta eikä muistakaan ha haa :laugh:

Miksi edes kirjoitin tään   oon hullupervokilttityt tö :P

--- Lainaus päättyy ---
Just näin  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 -  1.12.2014     kello on 17:57 ---HA HAA myönnän  olen riippuvainen   namista namista :P   patukasta kuin patukasta  vaan eipä se sitten enää riipukkaan   :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

No ei kai, jos olet vieressä kuolaamassa...  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View