Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Facebook paasto
Fenix:
Itse klikkailen sujuvasti muutaman välilehden välillä, kun koneella/tabletilla olen. Yksi niistä on facebook. Tuota luppoaikaa kun omissa töissä tuppaa välillä olemaan liiaksikin, niin sitä joutaa kommentoimaan typerämpiäkin avauksia naamakirjassa. :D (ja toki sellaisia myös itse tuottamaan) :(
Kotosalla tulee ehkä sitten istuskeltua tässä koneella liiankin kanssa, kun on täällä netissä tottunut höpöttämään. Rospuuttoaikaan ei tosiaan orgilla tule käytyä ihan niin paljoa, mutta muutamaan kertaan päivässä toki tarkistan, että täällä on kaikki kunnossa, noin "virkani puolesta".
Reissuilla, kyläillessä jne sitten lakkoilen niin facet, orgit, kuin muutkin, jollei ole muuta asiaa avata jotain nettihärveliä.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 1.12.2014 kello on 16:27 ---Itse klikkailen sujuvasti muutaman välilehden välillä, kun koneella/tabletilla olen. Yksi niistä on facebook. Tuota luppoaikaa kun omissa töissä tuppaa välillä olemaan liiaksikin, niin sitä joutaa kommentoimaan typerämpiäkin avauksia naamakirjassa. :D (ja toki sellaisia myös itse tuottamaan) :(
Kotosalla tulee ehkä sitten istuskeltua tässä koneella liiankin kanssa, kun on täällä netissä tottunut höpöttämään.
--- Lainaus päättyy ---
Rospuuttoaikaan = mitä taas näitä "uusia" ilmaisuja, mulla hajuakaan mitä tuo meinaa
Edit: lainaus korjattu
Fenix:
Rospuutto = kelirikko. Mutta täällä sillä viitataan kai enemmän tällaisiin keleihin, kun tuo matkanteko vaunun tai asuntoauton kanssa ei ole niin erityisen houkuttelevaa.
Lerssinen:
Ei veispuukkia = ei ahdistuksia tai ongelmia :)
Lisämielipiteenä olen jo hieman huolestunut siitä kuinka paljon ihmiset on tuossa palvelussa "Kiinni".. Niin henkisesti kuin kirjoittamiensa juttujenkin kautta.. Samoin ihan sama mitä nettisivustoa avaa niin sinne latautuu jotain myäs pookista..
Luojan kiitos en ole koskaan koskenu koko lärviraamattuun, koskaan siitä ei saa itseänsä enää pois..
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 1.12.2014 kello on 16:50 ---Rospuutto = kelirikko. Mutta täällä sillä viitataan kai enemmän tällaisiin keleihin, kun tuo matkanteko vaunun tai asuntoauton kanssa ei ole niin erityisen houkuttelevaa.
--- Lainaus päättyy ---
KIITOS ja kummarrus
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta