Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kitkat / Nastat

<< < (21/39) > >>

MarkoA:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 28.01.2015     kello on 15:59 ---Meillä on Volvossa nuot Nokian 7 renkaat. Eipä juuri huonompia nastarenkaita ole ollu. Lumella on ihan ajettavat, mutta jos vähänkin jäätä niin pito on olematon.

--- Lainaus päättyy ---

Erikoinen juttu? Aikanaan olivat testeissä hyvät. Tietysti neliveto antaa ehkä renkaista erilaisen kuvan, kun se risteyksistä sutiminen puuttuu kokonaan niin pitotuntuman saa lähinnä kaarreajosta ja jarruttaessa. Näissä ominaisuuksissa itse en ole havainnut puutteita. Mutta se onkin vain minä. Minen muutenkaan mitään havaitse.

aaoulusta:
Minä niin tykkään myös Nokia 7.. muut on joutawia ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 28.01.2015     kello on 15:59 ---Meillä on Volvossa nuot Nokian 7 renkaat. Eipä juuri huonompia nastarenkaita ole ollu. Lumella on ihan ajettavat, mutta jos vähänkin jäätä niin pito on olematon.
Tämä kevät niillä vielä mennään.

--- Lainaus päättyy ---
Enpä ole huomannut. Tietenkin 4x4 automaatti ei sudi pahemmin oli sitten jäätä tai lunta. Kaarrepitokin on ok. Kerran olen tänä talvena saanut luistoneston tulemaan apukuskiksi.

ose:
Työmaan Skodassa on myös Nokian 7 renkaat, ei mitenkään hyvä ole ajaa, veltto ja sulalla kuuleeeee että on nastat. Myös Mitsu L200 on Nokialaiset, lumella menee hyvin mutta jääpito on aika huono. Vanha bensatransit on Continentaleilla paljon tukevampi;)

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 28.01.2015     kello on 18:21 ---Työmaan Skodassa on myös Nokian 7 renkaat, ei mitenkään hyvä ole ajaa, veltto ja sulalla kuuleeeee että on nastat. Myös Mitsu L200 on Nokialaiset, lumella menee hyvin mutta jääpito on aika huono. Vanha bensatransit on Continentaleilla paljon tukevampi;)

--- Lainaus päättyy ---
       Auton vaihto renkaisiin!   

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View