Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Autoilu vapaaksi

<< < (7/16) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.11.2014     kello on 20:06 ---Ihmetellyt jo pitemän aikaa jotta miks ostaa 100000e Matkailu auto eikä ole varaa pitää vakuutuksissa läpi vuoden? :o

--- Lainaus päättyy ---

en minä ainakaan maksa mistään turhasta
tämä liikenteestäpoistos ysteemi on juurikin oikea palvelu tavan käyttäjälle verosuunnitteluun

nyt kun saavat sen rekisteriotteenkin sähköiseksi niin ei meidän tarvitse sen kanssa pelata kuin ainoastaa ulukomaan matkalle, niin hyvää

samalla lailla teen moottoripyörien kanssa , niissä tosin vielä mennään kuukausikaupalla
kait se motskareihinkin tulee kohta joku vero tai käyttömaksu

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.11.2014     kello on 20:06 ---Ihmetellyt jo pitemän aikaa jotta miks ostaa 100000e Matkailu auto eikä ole varaa pitää vakuutuksissa läpi vuoden? :o

--- Lainaus päättyy ---

Mulla se on ollut uudesta lähtien koko-ajan vakuutukset päällä ja käytössä.
Mutta sinullla siinä taitaa olla vain vakuutukset päällä ja käyttö vähäistä.
Äkin kun palstalta sinun reissut vaunun kanssa etsii esiin , niin uudesta vähemmän kuin minulla vuodessa.
Eikös noin vähäisellä kannattaisi myydä koko vekotin pois, kun sillä ei oikein näköjään voi matkustella, ainostaa pitää vakuutuksissa.
Ostat sitten tilalle semmoisen millä voi tehdä reissua ja käyttää koko vakuutusrahan edestä. ;)

En minä muuten mutta tuolla tyylillä menee vakuutus ja se mökki hukkaa.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.11.2014     kello on 20:24 --- Ostaa vaunun Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ei enää millään. Onhan se halvempi, mutta niin tuöläs ja hankala. Kauan mekin vaunuiltiin kunnes viimein ymmärrettiin...

Rölli:
saatiinhan se polari  autoilu vapaaksi keskusteluunkin Thumbd

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 25.11.2014     kello on 20:28 --- Tehty tänä vuonna paljon Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Eihän sitä tiijä vaikka joku haluis heti vuokralle, ettei kerkiäis ottaa käyttöön.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View