Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Autoilu vapaaksi
99:
http://yle.fi/uutiset/eun_rekisterointiuudistus__houkuttaako_matala_autovero_ulkomailla_rekisterointiin/7649418?
Ja yllätysyllätys, Suomi vastustaa >:(
Turhan Höpöttäjä:
Autoverot alas. Säästämmä sitten vaikka vanhusten hoidossa. Hypimme sitten pikaisesti suojatien yli, kun citymaasturit huristaa. ::)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.11.2014 kello on 09:07 ---Autoverot alas. Säästämmä sitten vaikka vanhusten hoidossa. Hypimme sitten pikaisesti suojatien yli, kun citymaasturit huristaa. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Höpö Sinä olet tuhma ;)
Toivottavasti saan itse äitini hoidettua..ei tarviis laitoksessa maata :)
Mutt keveempi verotus kiinnostaa kyllä täälläkin Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 25.11.2014 kello on 09:12 ---Höpö Sinä olet tuhma ;)
Toivottavasti saan itse äitini hoidettua..ei tarviis laitoksessa maata :)
Mutt keveempi verotus kiinnostaa kyllä täälläkin Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Se on vain niin että, kun meidät on johonkin veroon totutettu, niin vaikea on se poistaa, kun jostakin on sitten saman verran säästettävä tai johonkin veroja lisättävä. Minä ymmärrän hyvin suomalaisen "miehen" ajatukset autoveron poistosta, kun auto on hänelle "rakas". No meikäläiselle tuommoset autoveron heilahdukset ei vaikuta, koska ajelen 1000-2000e:n autolla ja hyvin pelaa. :D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.11.2014 kello on 09:21 ---Se on vain niin että, kun meidät on johonkin veroon totutettu, niin vaikea on se poistaa, kun jostakin on sitten saman verran säästettävä tai johonkin veroja lisättävä. Minä ymmärrän hyvin suomalaisen "miehen" ajatukset autoveron poistosta, kun auto on hänelle "rakas". No meikäläiselle tuommoset autoveron alennukset ei vaikuta koska ajelen 1000-2000e:n autolla ja hyvin pelaa. :D
--- Lainaus päättyy ---
Eihän tuossa edes vihjailtu mitään autoveron poistosta, vaan vapaasta liikkuvuudesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta