Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 ongelmia pannussa sähköt pelaa oikein.
Knaus-90:
Sitruunahapolla minäkin noi pannut ja osat olen liottanut,
seuraavaan satsiin vois kokeilla myös tota soodaa.
MCL:
Sitruunahappo on hyvää ja edullista, mutta mikäli haluaa samalla käsittelyllä ruostumista estävän pinnan, niin suosittelen vähintäin 17% fosforihappoa, jota saa mm kauppanimikkeellä Annitrol Motoneteistä.
Perusakkulaturilla onnistuu myös samanaikainen prosessin nopeutus elektrolyysillä.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 27.11.2014 kello on 09:47 ---Sitruunahappo on hyvää ja edullista, mutta mikäli haluaa samalla käsittelyllä ruostumista estävän pinnan, niin suosittelen vähintäin 17% fosforihappoa, jota saa mm kauppanimikkeellä Annitrol Motoneteistä.
Perusakkulaturilla onnistuu myös samanaikainen prosessin nopeutus elektrolyysillä.
--- Lainaus päättyy ---
toi fosfori happo on nopeeta ja tehokasta ,mutta kallista..
oon miettiny kokeilevani ensin halvalla sitruunahapolla, huuhtelu ja lopuksi kylpy fosfori hapossa ni sais pienen korroosiosuojan sekä hyvän maalin tartunta pohjustuksen..
MCL:
Varmaankin pätevä menettelytapa. Fosforihapposeosta kannattaa käyttää monta kertaa. Käsittelyastian pohjalle tuleva sakka vain pois ja loput kanisteriin talteen odottamaan seuraavaa käsittelyä. Happoliuos saattaa kiteytyä ajan saatossa, mutta sopivasti vettä joukkoon tarpeen mukaan.
mikkos28:
No niin pannu olis paikallaan ja kylnvoi sanoa et aivan eri lämpö ja syttymis erot ku alottaessa tätä ketjua ykkös teholla ei edes kuule et pannu lähtis päälle jos ei vesipumpun ääntä olis syttyy niin makeasti :) minä kiitän ja kumarran kaikkia neuvoja antaneita erityis kiitos mjo.lle nyt odotellaan seuraavaa vikaa :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta