Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2470 ongelmia pannussa sähköt pelaa oikein.
mikkos28:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 26.11.2014 kello on 15:35 ---Juota se hopeella niin varmasti ei vuoda. Millä poistat ruosteen? Itse poistan sitruunahapolla ja rolli mainitsi jonkun muun aineen, mutta en muista sitä.
--- Lainaus päättyy ---
Juu pitääpä kokeillla sillä juottaa toi pannu, ite puhdistan sitruunahappoa ja ruokasooda sekasi veteen löytyy iha ruoka kaupasta isot purkit , ja siel antaa liota vaikka päivä tarvittaessa vaihtaa veden välissä täs kuva ku yön yli ollu aika laimeassa seoksessa ampäris pannu likoamassa.
mjo33400:
Minua kiinnostaa myös se sinun laimeus, eli kerro mitä suhteita käytät. Kysyn tätä itseni ja muiden lukijoiden takia. ;) Pyrostaatin verkossa on huomauttamista kunnosta. Toi sinun pannu on priimayksilö. Thumb
mikkos28:
laitoin 10l vettä noin 1.5 desiä sitruunahappoa ja sit ruokasoodaa noin 2desiä ja sit jos haluu nopeamman tuloksen ni noita lisää suhteessa toisiin,
sekotus suhde voi olla vaikka yks yhteen kans olen käyttäny kun työkaluja olen ruosteesta puhistanu ja sit ollu jopa useita päiviä ni loppu tulos on parempi ku muistaa sekotella vettä välissä Thumb
tai tosi nopea on laittaa suihkepulloon vettä ja kosteuttaa pinta ja sit siihe ripotella suoraan ensin sitruunahappoa ja sit vettä suihkuttaa lisää suihke pullosta ja sitten soodaa ja taas hieman suihkepullolla vettä ja odotella jonkin aikaa ja soodaa lisää ja vettä ni näkee ku alkaa kaikki lika ruoste irto maali yms kiehuu poissa :) Thumb
hinnat on jotain 8e noin yhteensä isot purkit
Arska:
Mitä kuumenpaa sitruunahappoliuos on niin sen nopeammin tehoaa.
Sent from my iPad using Tapatalk
mikkos28:
Joo ja etikka ja sooda on kans semmonen et lähtee nopeaa mut tulee kalliiks isompia pintoja puhdistaessa toi sooda on kyllä ihmeellinen aine lisäksi se on turvallinen. Ja ihan perus normaali suolaa ja sooda olen kuullu käytettävän tätä en ole kyll kokeillu ku todennu ton edellä mainitun edulliseksi ja toimivaksi.
Ja onhan sit soodavesi ja sähkö mut unohdetaan se nyt kun kumminki kaikilla ei ole sitä perus sähköoppia hallussa ni ei tule vahinkoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta