Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Miten on oman varkausvakuutusten kanssa...
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.11.2014 kello on 17:05 ---
Lakitekstissä tosiaan luki ainoastaan lukittu tila,
--- Lainaus päättyy ---
Aika mielenkiintoista. Kun jättää auton parkkiin ja lukitsee ovet, niin silloin se on lukittu tila. Ja koti kun ovet lukossa.
Stara:
Eipä ole minulla vastauksia tähän vedettävän laitteen lukitukseen! Selvinnee kyllä, kun ottaa yhteyttä palvelun toimittajaan?
Pihassa vanha peräkärry, arvo ehkä parisataa, on kuitenkin aisalukittu!
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.11.2014 kello on 18:12 ---Monta kysymystä yllä - entä ne vastukset?
En ole pyytänyt heiltä vastauksen julkaisulupaa, joten en sellaista tee! Mielestäni toimittava korrektisti näissäkin asioissa?
Sanasta sanaan, mitä vastasivat?
Alkaa jo vaikuttaa kehäyhtälöltä :D ..elämää vakuutusyhtiön ehdoilla. :-X
Vastaava aihealue on vaunun/auton asunto-osan lisälämmitin - vakuutusyhtiön hyväksymää ei ole olemassakaan kuten ei lukkoakaan, joka vakuutusyhtiön mielestä mieluiten pitäisi olla "varkauden estävää"-mallia - mitä ikinä onkaan :-\ Ehdoissahan lukee, että "estää kytkemisen.." ketjun kohdalla että "estää siirtämisen" - mitä se estää, jos sen napsasee poikki..
Itse kanssa kilpailutin vakuutuksia syksyllä. Erikoista oli, että yhtön "myyntineuvottelija" - ei ole vakuutusasiantuntij a. Kysyin kärryjeni aisalukitusta. Ihminen sanoi, että ei heillä vaadita - "nettiehdoissa" oli kuitenki.. .
--- Lainaus päättyy ---
88k5:
^
Ei tarvitse koko viestiä julkaista, mutta aina voi siteerata/lainata pätkän (luvattakin).. siis se osa joka määrittelee minkälainen on heidän käsitys.
Näitä lukitustapoja on monia; kahvassa riippulukko (kenties porattu), avainhylsy - edellisten kaverina kitapallolukko. Tai ulkopuolelle tuleva kotelo lukolla. Sitten miten heppoinen kiinan riippari, jossa avain kokoa "päiväkirjalukko" - menee siinä missä parempi.. kaikkea tuollaistan alan marketeista löytyy..
Itse olen huomannut, että kaiken näköisiä vastauksia vakuutusmyyjiltä saa - ihan liikaa niistä saa mutu-fiiliksen. Joko yhtiössä ei ole selvää linjaa, tai se ei kaikille yhtiössä sisäistynyt - kuinka asiakaskaan pääsee ehtoja lukemalla kärryille kun nuo lauseet ovat hyvin seikkaperäisiä..
Stara:
Tältä osin asia voidaan katsoa loppuun käsitellyksi.
Jokaisella vakyhtiöllä on osin omat tapansa/ toimia, eikä niistä pidä mennä vetäämään liian pitkälle yleisiä johtopäätöksiä? Pois luettuna luonnollisesti lakisääteiset asiat.
Valitettavasti sieltä tulee paljon tietoa mutu-fiiliksellä! Näin ainakin itse olen tulkinnut heidän vastauksiaan.
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.11.2014 kello on 20:28 ---^
Ei tarvitse koko viestiä julkaista, mutta aina voi siteerata/lainata pätkän (luvattakin).. siis se osa joka määrittelee minkälainen on heidän käsitys.
Itse olen huomannut, että kaiken näköisiä vastauksia vakuutusmyyjiltä saa - ihan liikaa niistä saa mutu-fiiliksen. Joko yhtiössä ei ole selvää linjaa, tai se ei kaikille yhtiössä sisäistynyt - kuinka asiakaskaan pääsee ehtoja lukemalla kärryille kun nuo lauseet ovat hyvin seikkaperäisiä..
--- Lainaus päättyy ---
Aakku:
Minä kun kyselen kummia toimistossa vakuutusyhtiön edustajilta, niin he ottavat aina puhelinyhteyden asiantuntijaansa.
Näin ainakin tekee IF, Pohjola ja Turva.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta