Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sitruunahappo
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 20.12.2014 kello on 18:36 ---No ei kait ihan loppu ku toi 25kg sulaa aikas äkisti mut toivottavasti olet saanut kanavan auki josta lisää tilaillen tarpeen tullen! :D
Ja Hywää Joulua Mjo+tyttöystävä jota vaimoksikin usein kutsutaan ja joka aina yhtä hehkeänä vierellä visertää! :D ;) Kuten myös tuo minun taisteluparini! :D Kaikkea hyvää vuoden vaihteeseen t migel ja karvaiset ystävät Strömmasta!
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos samoin migel! Kyllä kanavat on nyt auki jatkohankinnoille, eikä toi nyt ihan heti lopu kun olen pikkuhiljaa lopettelemassa noita Primus kunnostuksia. ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.12.2014 kello on 18:46 --- ........... eikä toi nyt ihan heti lopu kun olen pikkuhiljaa lopettelemassa noita Primus kunnostuksia. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Täh
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.12.2014 kello on 18:57 ---Täh
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitan pannujen tuunauksia, en korjauksia. :D Tällä foorumilla on monta hyvää kaveria tuunaamaan pannuja, että voin hyvin keskittyä itse korjauksiin.Yksi tämmöinen tuunaaja on Knaus-90. Thumb
K.E.V:
No hyvä, kiitän muitten puolesta, mullekun et ole joutunut vielä mitään tekemään (kop kop koputan päätä) . Hyvät joulut ja kai me keväämmällä törmätään Thumb
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 20.12.2014 kello on 19:06 ---No hyvä, kiitän muitten puolesta, mullekun et ole joutunut vielä mitään tekemään (kop kop koputan päätä) . Hyvät joulut ja kai me keväämmällä törmätään Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Varmasti törmätään. Hyvää Joulua sinulle ja vaimolle. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta