rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kojelautakameran sijoitus  (Luettu 10833 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:28
Kojelautakameran sijoitus
« : 29.10.2014 kello on 10:05 »
Edellisen vkl reissun alla piti käyttikseen tuo kulkimen kamera siirtää kun talviunien aikaan olisi muuten viraton..

Piti tehdä Tompan ikkuna kiinnikkeeseen oma "integrointi" - nyt samassa paketissa (1 möykky, 1 virtajohto). Näitä vain ei taidalla olla kaupallisesti saatavilla..  :'( Helppo siirtää autosta toiseen yhtenä "möykkynä" kun tompasta en halua luopua hyvän toimivuuden takia, mm. HF:n ja sääpalveluiden..

Tompan takana on Transcend DrivePro 100  :D Wifin takia kameraan ei tarvitse koskea - puhelimella/tabletilla etäyhteys..

On se siellä..


*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Kojelautakameran sijoitus
« Vastaus #1 : 29.10.2014 kello on 18:24 »
Itsellä DVR on taustapeilin takana, poissa näkökentästä.

  • Vieras
  • Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #2 : 12.06.2015 kello on 18:43 »
    Taustapeili pois ja siihen peilin kiinnikkeen jatkoksi. On taatusti kamera keskellä.



    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #3 : 12.06.2015 kello on 18:52 »
    Mulla Volvossa ei voinut sijoittaa kameraa siihen mihin olisin sen halunnut koska siinä on ne Volvon omat törmäyksen esto härpäkkeet, piti heittää hiukan sivuun keskilinjasta. Ainoa asia mikä häiritsee niin on nyt pari senttiä liian alhaalla, kuvan alaosaan jää väkisin näkymään pieni rantu konepeltiä.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
    • Epsoo
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #4 : 12.06.2015 kello on 19:07 »
    kuvan alaosaan jää väkisin näkymään pieni rantu konepeltiä.

    Itse olen säätänyt kameran niin että kuvassa näkyy konepeltiä hieman, lähinnä sen takia että etäisyyksiä on silloin helpompi(?) arvioida.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.10.2023 kello on 21:43
    • Vesijuoksija 2014-2015, 2017-2019
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #5 : 12.06.2015 kello on 19:21 »
    Minusta tällainen taustapeiliin kiinnitys on paras paikka kameralle: http://goo.gl/ZdX4b

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #6 : 12.06.2015 kello on 19:23 »
    Itse olen säätänyt kameran niin että kuvassa näkyy konepeltiä hieman, lähinnä sen takia että etäisyyksiä on silloin helpompi(?) arvioida.
    Juurikin näin olen myös minä säätänyt kamerani  Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:45
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #7 : 13.06.2015 kello on 21:57 »
    Omassa kulkineessa kerran testasin sj4000 kameraa, hyvin toimii ja loistavaa kuvaa tulee. Sitten vaan mietin että miksi kuvata omaa ajoa autolla ?? Mp käytössä tuosta jotain iloa on kun mutkapätkiä kuvailee ja jälkikäteen voi tsekkailla ajolinjoja ym  :)

  • Vieras
  • Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #8 : 13.06.2015 kello on 22:14 »
    mietin että miksi kuvata omaa ajoa autolla ??

    Eihän sitä koskaan tiedä mitä sattuu edessään näkemään ja kun se tämä kuvaaminen on nykyaikana vaan niin helppoa niin antaa sen tuossa kuvata. Nykyajan kamerat ovat laadultaan jo niin huippuja että niistä voi halutessaan ottaa valokuvan jos näyttää sellaiselta että harmi kun en ennättänyt ottaa kännykällä kuvaa.


    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:45
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #9 : 13.06.2015 kello on 22:17 »
    Joo, näinkin kyllä.  :)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #10 : 13.06.2015 kello on 23:32 »
    Epäselvä kuva kameran sijoituksesta, mutta siinähän se roikkuu  ku ei parempaa paikkaa ole.





    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:26
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #11 : 14.06.2015 kello on 12:33 »
    Mp käytössä tuosta jotain iloa on kun mutkapätkiä kuvailee ja jälkikäteen voi tsekkailla ajolinjoja ym  :)

    Teillä on yleensä sellaisia erivärisiä viivoja, jotka pääosin määräävät ajolinjat...

  • Vieras
  • Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #12 : 14.06.2015 kello on 13:13 »
    Teillä on yleensä sellaisia erivärisiä viivoja, jotka pääosin määräävät ajolinjat...

    Moottoripyöräilijä saa käyttää omaa ajokaistaansa vapaasti ja mutkissa jopa suotavaa että pyöräilijä "soutaa" puolelta toiselle. Thumb

     Oi niitä aikoja ja n. 75000 km mitä kerkesin vajaaseen kahdeksaan vuoteen ajaa isolla mopolla.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:45
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #13 : 14.06.2015 kello on 13:14 »
    Niin on, mp:llä nuo mutkat otetaan vähän eritavalla kuin autolla, kuitenkin omalla kaistalla  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:55
    Vs: Kojelautakameran sijoitus
    « Vastaus #14 : 14.06.2015 kello on 13:22 »
    Niin on, mp:llä nuo mutkat otetaan vähän eritavalla kuin autolla, kuitenkin omalla kaistalla  Thumb
    ...kunhan ei kallista niin, että keho kallistuu keskiviivan väärälle puolelle.