Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!
K.E.V:
Eihän täällä toimiva "juttu" poissulje sfc:n jäsenyyttä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.10.2014 kello on 15:45 ---Kuten tuossa 88K jo sanoi SFC voi enempi olla rasite kun hyöty.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä saattaa olla vinha perä...
Kokeilin hetken SFC jäsenyyttä, mutta sen aktiivijäsenten toimintamalli oli kyllä ihan jotain muuta, kuin miten itse toimin.
Tietty se suljettu palsta oli piste iin päälle. Oli sen verran ahdistavaa, että jätin kerhon.
Jokin VOP:n tapainen kerho voisi olla kiinnostava, mutta ilman jotain SFC:n kuppikuntamaisuutta .
Mää nyt oon vaan tämmönen, ettei mua kannata niin vakavasti ottaa... :)
kaarina:
Jos mulle vastasit, niin ei tietenkän sulje, mutta tarkoitin sitä, että pitäisikö sitten mielestänne kaikki karavaanmatkailua koskeva keskustelu ja tiedonkeruu-/-jako siirtää tänne eli houkutella porukat pois Etuteltasta, sillä kahteen paikkaan ei jaksa täysillä kukaan panostaa samaa aihetta.
ja siitä jäsenmaksusta unohdin mainita, että ei sitä 40-50e sen Vop-kerhon jäsenyyden vuoksi pelkästään tarvitse sijoittaa, jäsenille tule kotiin muhkea lukupaketti 6 kertaa vuodessa Caravan-lehden muodossa, ja tähän saakka siis tullut myös paperinen Voppari-lehti.
Mitä tarkoittaa Vop-kerhon kuppikuntaisuus?
Tämä olisi tärkeä tieto selvittää lauantain kokousta ajatellen!!!
t.Kaarina
K.E.V:
Olen kyllä sekä SFC:n että VOP:n jäsen , käyn siellä lukemassa jotain, luen kotiin tulevia lehtiä jne.
Sinne ei vaan viitsi pahemmin kirjoittaa.
Siellä toimii klikki joka ajaa samaa sinistä viivaa hollannin tarvikekaupan kautta syksyllä ja keväällä sama reitti takaisin.
Jos puhut erilailla ja eriasiasta , se ei käy....
Edit: Tällä tarkoitin sfc:n sivuja, VOP:n lehdessä hyviä juttuja, enemmän saisi olla.
kaarina:
Kahtaenvaihda, toimii siellä muitakin....ja miksei saisi toimia myös ne samaa reittiä joka vuosi ajavat.....onhan jokaisella vapaus matkustaa niin kuin matkustaa.....Kyllä siellä meitä muilla lailla kulkevia ihan yhtä lailla on kuin täälläkin!
Ja edelleen, sitä parempaa palstaa ja myös moderoitavaa, sinne olen ajamassa.....ja hakemassa ja miettimässä ja kuulostelemassa erilaisia vaihtoehtoja....
t.Kaarina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta