Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Nokia laittoi HERE-sovelluksen jakoon kaikille Android-käyttäjille

<< < (12/14) > >>

JPVäisänen:
Aaa..ok...sitten dx:n sivulla on virhe teknisissä tiedoissa.

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.12.2014     kello on 10:45 ---Sen verran olen tutkinut, että BT tässä on ja jopa toimiikin.
Tehdasasetuksiin olen jo palauttanut, mutta se ei kameraa herättänyt. Gallerian välimuistin olen myös tyhjentänyt. Tuo kamera sovellus on kaiketi jotenkin kytkyssä tuohon Galleriaan. Galleria kyllä avautuu. Kokeilin myös muilla ladatuilla kameraohjelmilla, mutta nekään eivät toimi.

--- Lainaus päättyy ---

88k5:
HERE vaatii muistaakseni liki uusimman android alustan (4.4 vai kelpasiko 4.2 jo).. tuo ilmoitus kielii tästä.

Toinen juttu mikä kannattaa tarkistaa Samsungin asetuksista, että "sallii asentaa tuntemattomista lähteistä'.. nykyään tosin HERE taitaa löytyä ihan googleplaystakin..

Kamerahommaan; onhan koneessa ulkoinen muistikortti?  Ettei olis sis. muisti täynnä, kun kamera käynnistyy gallerian kera..

Hauho:
Minulla Androidissa 4.3 ja hyvin meni sisään ja kukkuu, muttei pärjää Gps:lleni.
Laite on enemmän kuin 6 vuotta vanha Becker uusin karttapäivityksin ja karttana Navteq eli sama kuin Heressä mutta Beckerissä paljon enemmän ominaisuuksia ja tietoa.
Tuskin Becker itse noita teki/tekee, olisi kiva tietää valmistaja.

Aakku:
Näyttäis olevan versio 4.2.2
Sallittu tuntemattomista lähteistä lataus.
Muistikortti on tyhjennetty

Knaus-90:
^
Mulla kans tuo 4.2.2 versio, omas laitteessa, siihen meni hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View