Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nokia laittoi HERE-sovelluksen jakoon kaikille Android-käyttäjille
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.11.2014 kello on 21:28 ---Tuolla kantaeuroopassa hyvinkin kohdallaan. Nimittäin rajoitustiedot. Allekirjoittaneella on jonkinlaista kokemusta asiasta. Mutta eix se oo helppoa. Kun itse tietää nuo nopeusrajoitukset paremmin niin pakkoko niitä on vahtaa jostain kännykästä :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan toimii maissa, joissa ei harrasteta näitä alennettuja talvinopeusrajoituk sia.
Hauho:
Ainakin meni hyvin sisään 90 euron tabiin.
Tabissa on mm. gps- ja tukiasemapaikannus.
Itse toimivuutta ajossa ei vielä kokeiltu joten osa arvostelusta puuttuu minulta.
Aakku:
Tuli hommattua mikä lie Android tabletti...
Maksoi 39€, joten voi olettaa, ettei ihan kaikin osin priimaa.
Laitteesta kun en mitään ymmärrä, niin jospa jotain valaistusta saisin.
HERE asennus ilmoitti, että ei asennu mihinkään hallinnassani olevaan Android laitteeseen???
Kamera ei kytkeydy vaan ilmoittaa aina tylysti "Galleria on pysähtynyt"
Voisikohan tätä jotenkin päivittää? Mistään en sellaista täppiä kyllä löytänyt.
http://www.dx.com/p/a13-7-capacitive-touch-screen-android-4-0-tablet-pc-w-tf-camera-wi-fi-g-sensor-white-148468#.VJW71_8M8Ob
JPVäisänen:
Saattaapi olla ettet saa Here:ä tässä toimimaan koska puuttuu sisäinen GPS ja dx:n sivuilla oli ettei tässä olisi bluetooth:iakaan joten ulkoistakaan GPS-mokkulaa tähän ei saisi "kiinni".
Tuohon kameran toimimattomuuteen en kyllä osaa sanoa juurikaan muuta kuin että jos ohjeista löytyy tehdasasetuksiin (factory default) palautus niin sitä kannattais kokeilla ainakin.
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.12.2014 kello on 20:20 ---Tuli hommattua mikä lie Android tabletti...
Maksoi 39€, joten voi olettaa, ettei ihan kaikin osin priimaa.
Laitteesta kun en mitään ymmärrä, niin jospa jotain valaistusta saisin.
HERE asennus ilmoitti, että ei asennu mihinkään hallinnassani olevaan Android laitteeseen???
Kamera ei kytkeydy vaan ilmoittaa aina tylysti "Galleria on pysähtynyt"
Voisikohan tätä jotenkin päivittää? Mistään en sellaista täppiä kyllä löytänyt.
http://www.dx.com/p/a13-7-capacitive-touch-screen-android-4-0-tablet-pc-w-tf-camera-wi-fi-g-sensor-white-148468#.VJW71_8M8Ob
--- Lainaus päättyy ---
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 21.12.2014 kello on 10:20 ---Saattaapi olla ettet saa Here:ä tässä toimimaan koska puuttuu sisäinen GPS ja dx:n sivuilla oli ettei tässä olisi bluetooth:iakaan joten ulkoistakaan GPS-mokkulaa tähän ei saisi "kiinni".
Tuohon kameran toimimattomuuteen en kyllä osaa sanoa juurikaan muuta kuin että jos ohjeista löytyy tehdasasetuksiin (factory default) palautus niin sitä kannattais kokeilla ainakin.
--- Lainaus päättyy ---
Sen verran olen tutkinut, että BT tässä on ja jopa toimiikin.
Tehdasasetuksiin olen jo palauttanut, mutta se ei kameraa herättänyt. Gallerian välimuistin olen myös tyhjentänyt. Tuo kamera sovellus on kaiketi jotenkin kytkyssä tuohon Galleriaan. Galleria kyllä avautuu. Kokeilin myös muilla ladatuilla kameraohjelmilla, mutta nekään eivät toimi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta