Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun ostoa

<< < (5/12) > >>

pelsam:
LMC:stä, kolme tuon ikäluokan LMC:tä purettu ja kaikissa etuseinä kastunut ja yhdessä lisäksi lattia etupäästä.
Eli etupää kannattaa tarkistaa kunnolla.

Pete:
Vertailin noita LMC vaunuja, niin toi keulan rakenne on ihan erilainen tossa -90 kärrissä kuin aiemmissa malleissa.

Eli oliko ne puretut kummanlaisia, vaiko sama ongelma molemmissa?

Pete

0yxxy0:
Vanhemmassa styroksi eristeet ja uudemmassa jotain muuta (ei vettä imevää) mahtaa olla uudemmassa priimuksen ns hiljainen pannu, vanhemmasta en tiedä onko samanlainen.

Pete:
Eli voisi kuvitella että toi LMC vm-90 olisi aika turvallinen ostos?

Kuinkas tämä vm2000 hobby, minkä linkitin aiemmin. Arvauksia millainen korjata, jälleenmyyntiarvoa korjattuna? Mukaan tulisi etuteltta + kaks sarjaa renkaita toiset uudet talvi sellaiset.

"Alkuperäinen pöytä on tallessa. Koira on ollut kesäisin yöt vaunussa, silloin kun itse olemme yötä olleet siellä. Vaunu on lapsuuskodissani Tohmajärvellä ja käydessämme siellä, olemme yöpyneet vaunussa. Takaosassa seinässä ja lattiassa huomasimme kosteuden ja kuivasimme sitä kuukauden lämpöpuhaltajalla, jonka jälkeen yksi tuttu kaverimme kävi mittaamassa omalla kosteusmittarilla sen. Seinässä ei ollut kosteutta, mutta siihen jäi tumma jälki. Lattiassa toisessa kulmassa oli kosteutta pienellä alueella, eli siitä kohtaa pitää lattiavaneri uusia".

Eli LMC -90 kuiva hinta 4500€ vai Hobby -00 kostea hinta 5000€, mutta paremmin minulle soveltuva pohjaratkaisultaan + trummatic mietityttää...
Vaunu olisi siis toimistona talven ja sähköissä kiinni kokoajan.

Kumman itse ottaisit + perustelut ?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Pete - 24.10.2014     kello on 13:51 ---
Kumman itse ottaisit + perustelut ?

--- Lainaus päättyy ---

Ottaisin LMC:n kun on nestekierrolla. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View