Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Salasanojen kalasteluyrityksiä
Alan:
Nyt on tilanne se, että listalta löytyi mun sukulaismies.
Käykääpä kaikki netcariin kirjautuneet VÄLITTÖMÄSTI vaihtamassa salasanat, sillä tuo lista on ihan todellinen.
Ja jos olette käyttäneet samaa salasanaa muualla joko saman käyttäjätunnuksen TAI sähköpostiosoitteen kanssa niin välittömästi vaihtamaan nekin. Seuraavaksi kannattaa sitten vaihtaa ihan-sama-mikä heikko salasana (tyyliin kissa, tuoli, pillu) noiden mainittujen käyttiksen ja salasanan takaa. Vaara on nyt todellinen.
www.netcar.fi
Alan:
Ja seuraavaksi Napsu.fi :n käyttikset, salasanat ja sähköpostit avoimesti netissä.
Suomeksi: eri salasana joka paikkaan, eikä noita idioottisalasanoja. Siellä on parhaalla sähköpostiosoittees sa oma nimi (tahvo.tavallinen@tollo.fi), käyttiksenä sukunimi (tavallinen) ja salasanana etunimi (tahvo). Hitto että ihmiset voivat olla tyhmiä.
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/tietovuodot+jatkuvat+yli+16+000+salasanaa+ja+kayttajatunnusta+napsufipalvelusta/a733665?s=bu_tivi
Ja sori purkaus. >:(
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.12.2011 kello on 17:54 ---Ja seuraavaksi Napsu.fi :n käyttikset, salasanat ja sähköpostit avoimesti netissä.
Suomeksi: eri salasana joka paikkaan, eikä noita idioottisalasanoja. Siellä on parhaalla sähköpostiosoittees sa oma nimi (tahvo.tavallinen@tollo.fi), käyttiksenä sukunimi (tavallinen) ja salasanana etunimi (tahvo). Hitto että ihmiset voivat olla tyhmiä.
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/tietovuodot+jatkuvat+yli+16+000+salasanaa+ja+kayttajatunnusta+napsufipalvelusta/a733665?s=bu_tivi
Ja sori purkaus. >:(
--- Lainaus päättyy ---
Mutta hyvä purkaus. ;)
Haapaniemen Paroni:
Ei haittaa vaikka vaikka menis mun sivuille ;D kaikki salasanat muutettu ;DEi onnistu ;D ;D
Alan:
^
Vaan muistatko Risto kaikki paikat, mihin olet kirjautunut?
Hävettää tunnustaa, että minä en muista; sen verran on mielenkiinnonkohtee t ja harrastukset vaihtuneet. Ja juuri ne vanhat saitit ovat todennäköisimmin niitä päivittämättömiä. Ensimmäisen foorumini muistan hyvin, Saabclubin keskustelupalstan. Alkaen 1996. En muista salasanaa enkä edes käyttäjätunnusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta