Tekniikkakeskustelut > Projektit

Raatosprite

<< < (14/16) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.01.2015     kello on 15:29 ---Nuo Westfaliatkin oli ennen kaasuttomia. Vasta tuossa mun retkuiluauton ikäisessä siirryttiin spriikeittimestä kaasuun. Saksalainen putelo on 3 kiloinen. Suomen 2 kiloinen mahtuu sen pieneen kaasukaappiin.

Mitenkäs noiden uudempien kaasuttomien liedet pelaa? Onko edelleen sprii, vaiko peräti dieseli?

--- Lainaus päättyy ---
Ainakin belgialainen maaess valmistaa täysin kaasuttomia matkailu-autoja,liesi,jääkaappi ja lämmitys dieselillä.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  1.01.2015     kello on 17:56 --- Raatosprite = yksi osa sprite, kahdeksan osaa spriitä 96 volttista.
Ja jäät voi jättää pakastimeen  ;)
Kaikkee se lukivirhe aiheuttaa

--- Lainaus päättyy ---

JUURI NÄIN  ;D ;D :-*

tm17:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 29.12.2014     kello on 21:12 ---  Yleensä suositus päälle + 5, suhteellinen kosteus alle 80 %.
  Minä poistin puukolla/taltalla--sitten tärpätillä joka ei yleensä liota maaleja--loput asetoonilla joka toisiin maaleihin pystyy ellei ole nopea.
  Kertokoot muut omista tavoistaan.

--- Lainaus päättyy ---

Puukolla lähtee rapsuttamalla hyvin. Ikkunaasennuksen törsteet jouduin poistamaan jarrulevypuhdistusa ineella ja siinä kyllä kärsi vähän maalikin jos kovasti painoi, mutta lähtipähän butyylikin! :d

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.01.2015     kello on 01:05 ---^
 Ainakin 98% kaasun kanssa ja hyvin. Eli ei hätää, jos haluat jossain vaiheessa hankkia vähän uudemman ja parempikuntoisen vaunun.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa myös miettiä minne "RaatoSpriten" keikkaa siinävaiheessa, kun uudempi alkaa kiinnostaa - kaasutonta vaunua ei halua kukaan riesakseen  ;)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  2.01.2015     kello on 09:57 ---Kannattaa myös miettiä minne "RaatoSpriten" keikkaa siinävaiheessa, kun uudempi alkaa kiinnostaa - kaasutonta vaunua ei halua kukaan riesakseen  ;)

--- Lainaus päättyy ---

ENHÄN MINÄ TÄTÄ MINNEKKÄÄN HEITÄ :-\...SOON MUN NY JA AINA :-*...UUSIA VOI TULLA RINNALLE. ::)..VAAN ALKUKIPINÄ AARRE EI VIERELTÄIN KATOA  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View