rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Raatosprite  (Luettu 29410 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #30 : 30.12.2014 kello on 15:44 »
Noudettu Kempeleestä minikeittiö raatoon :) jonka luultavasti mahdollisesti puran j.kaapin erilleen hellalevyistä..Tutk ia huomenna ,miten purkautuisi.. ;D

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
Vs: Raatosprite
« Vastaus #31 : 31.12.2014 kello on 09:46 »
kuvia kuvia, mimmoseen vaihdat ne kaasusysteemit  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #32 : 31.12.2014 kello on 12:45 »
kuvia kuvia, mimmoseen vaihdat ne kaasusysteemit  :)

Purettu jostain seniorikodista...ih an hitokseen oli liian iso  ja se kunto  :-\ :-\  juu en ehkä laitakkaan sitä spriteen,,vaan ei kerrota ukollein..saa herneet kon turha reissu+hankinta he hee...
No pittää lorkkia josko sen j.kaapin pystyis jyödyntämään.
mutt ensin tarvii saada talliin tilaa ja siinä riittää ihan liiaksi hommia...njäääh
Laitan kuvan kauhistukseksi kon kerkeen :laugh:      pannaan otsakkeeksi  ÄLÄ SINÄ TEE TÄTÄ VIRHETTÄ :laugh: :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:35
Vs: Raatosprite
« Vastaus #33 : 31.12.2014 kello on 13:03 »
Purettu jostain seniorikodista...ih an hitokseen oli liian iso  ja se kunto  :-\ :-\  juu en ehkä laitakkaan sitä spriteen,,vaan ei kerrota ukollein..saa herneet kon turha reissu+hankinta he hee...
No pittää lorkkia josko sen j.kaapin pystyis jyödyntämään.
mutt ensin tarvii saada talliin tilaa ja siinä riittää ihan liiaksi hommia...njäääh
Laitan kuvan kauhistukseksi kon kerkeen :laugh:      pannaan otsakkeeksi  ÄLÄ SINÄ TEE TÄTÄ VIRHETTÄ :laugh: :laugh:

Enkö minä jotain maininnut siitä virheestä jo aiemmin  :laugh: :laugh: :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #34 : 31.12.2014 kello on 15:26 »
Enkö minä jotain maininnut siitä virheestä jo aiemmin  :laugh: :laugh: :laugh:

Etkös Sinä puhunut niistä kaasulaitteista  ;)...kyllä minä ihan sähköllä tämän kanssa aion mennä,joten kauniimman j.kaapin kon sais..jos ei tuosta nii ettin toisen  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:17.05.2020 kello on 16:37
  • Jos jokin ei toimi, se korjataan.
Vs: Raatosprite
« Vastaus #35 : 31.12.2014 kello on 15:54 »
Hyvä hyvä.
Kivan näköinen projekti käsillä. Oikein vesi kielellä kattelen.
Butyylin poistossa voi joskus joutua käyttämään varovasti myös kuumailmapuhallinta .
Lattiaan riittää 4 mm vaneri vaikka molemminkin puolin. Ei se periksi anna jos hyvin liimaa finnfoamia siihen kaveriksi. Itse laitoin lattiaan 50 mm, seiniin ja kattoon 30 mm.

- Desibeli

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #36 : 31.12.2014 kello on 16:00 »
Hyvä hyvä.
Kivan näköinen projekti käsillä. Oikein vesi kielellä kattelen.
Butyylin poistossa voi joskus joutua käyttämään varovasti myös kuumailmapuhallinta .
Lattiaan riittää 4 mm vaneri vaikka molemminkin puolin. Ei se periksi anna jos hyvin liimaa finnfoamia siihen kaveriksi. Itse laitoin lattiaan 50 mm, seiniin ja kattoon 30 mm.

- Desibeli

Kiitos   :) asiantuntijaa aina tarvitaan ja Sulla sitä asiantuntemusta =
Itsekkin miettinyt tuota kuumailmapuhallinta ..joskos koittelis sillä..säät vaan ei oo suotuisat kon ulkona pressunalla seisoo tämä projekti :)
Kiitos Sinulle neuvoista ja suurella mielenkiinnolla katellaan omaa projektiasi..se kun näyttää hiukkasen komialta Thumb Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:38
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Raatosprite
« Vastaus #37 : 31.12.2014 kello on 17:25 »
No niin viisaammat,,kertokaas han mulle millaisissa lämpötiloissa tuota butyylimassaa saattaa alkaa laitteleen,,niin ja sitten ne parhaat keinot sen vanhan irrottamiseen. :)

Nuo vaunukorjaamot poistaa ainakin liiat butyylt tikulla taputtelemalla jossa on butyylia kiinni. Vanha jos on notkeaa tarttuu siihen sotkematta. Kuumailma puhaltimen kanssa pitää olla varovainen, se pehmentää myös maalinkin ennen tulipaloa.
Vanha hiustenkuivaaja on turvallisempi pehmityksessä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #38 : 31.12.2014 kello on 17:31 »
Nuo vaunukorjaamot poistaa ainakin liiat butyylt tikulla taputtelemalla jossa on butyylia kiinni. Vanha jos on notkeaa tarttuu siihen sotkematta. Kuumailma puhaltimen kanssa pitää olla varovainen, se pehmentää myös maalinkin ennen tulipaloa.
Vanha hiustenkuivaaja on turvallisempi pehmityksessä.

Ja onneksi moinen koiran karvan kuivaaja löytyy....
tälle tunarille ehkä saattaapi olla turvallisempi vaihtoehto :laugh:  :laugh:  :laugh:

EI MUTT OIKEESTI KIITOS SINULLEKKIN...ihana a kon on neuvojia ympärillä...en ehkä tuhoa koko korttelia ;D ;D

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
Vs: Raatosprite
« Vastaus #39 : 31.12.2014 kello on 18:34 »
ymmärrän ton sun kaasulaite kammon.. luulen ainakin. muistan kun olin ensimmäisen yön vaunussa. jääkaappi kaasulla päällä. ei pysty edes laskemaan kuinka monta kertaa sinä yönä nousin ylös, tarkistin palaako jossain, onko jääkaapissa liekki, haiseeko oudolle ja hengittääkö koira (koira nukkui lattialla ja eikös kaasu laske alas....?). mutta siihen tottuu. sen jälkeen en ole jännittänyt öitä, kaasuhellan kanssa taisi mennä pari kuukautta ennen kuin uskalsin tee vettä keittää ilman että joku muu oli paikalla vahtimassa räjähtääkö koko koppi ilmaan  :D ymmärrän hyvin myös heitä jotka kehottavat sua pitämään kaasuvehkeet silti, vaikka et niitä nyt usko käyttäväsi. mulla ainakin kaasu aivan välttämätön, paljon menen vaunulla vain sukulaisten ja tuttujen mökeille ja on se hienoa kun on "oma koti mukana" ja saa keittää aamukahvit ihan omassa rauhassa, ei tartte toisten mökkiin mennä sättäämään ruuanlaiton kanssa :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Raatosprite
« Vastaus #40 : 31.12.2014 kello on 18:41 »
ymmärrän ton sun kaasulaite kammon.. luulen ainakin. muistan kun olin ensimmäisen yön vaunussa. jääkaappi kaasulla päällä. ei pysty edes laskemaan kuinka monta kertaa sinä yönä nousin ylös, tarkistin palaako jossain, onko jääkaapissa liekki, haiseeko oudolle ja hengittääkö koira (koira nukkui lattialla ja eikös kaasu laske alas....?). mutta siihen tottuu. sen jälkeen en ole jännittänyt öitä, kaasuhellan kanssa taisi mennä pari kuukautta ennen kuin uskalsin tee vettä keittää ilman että joku muu oli paikalla vahtimassa räjähtääkö koko koppi ilmaan  :D ymmärrän hyvin myös heitä jotka kehottavat sua pitämään kaasuvehkeet silti, vaikka et niitä nyt usko käyttäväsi. mulla ainakin kaasu aivan välttämätön, paljon menen vaunulla vain sukulaisten ja tuttujen mökeille ja on se hienoa kun on "oma koti mukana" ja saa keittää aamukahvit ihan omassa rauhassa, ei tartte toisten mökkiin mennä sättäämään ruuanlaiton kanssa :)
tos on tommonen nappi  Thumb painasin just sitä..
Tunnen monta immeistä, Kottarainen mukaan lukien joll on aluksi vaikeuksia suhtautua kaasuun, essimerkiks yks mun parhaist kavereista on sitä mieltä ett mun autoss haisee aina kaasu, muut kyll ei sitä huomaa, mutt meijät monet on peloteltu niitten vanhojen kaasuvehkeitten jälilt aika hyväksi Thumbd
edit tarkemmin aateltuna siell kyll haiseeki kaasu verrattain usein, mutt sillon ei oo kyses nestekaasu, ellei sitä ruskeeta raitaa lasketa nesteeks ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #41 : 31.12.2014 kello on 21:46 »
tos on tommonen nappi  Thumb painasin just sitä..
Tunnen monta immeistä, Kottarainen mukaan lukien joll on aluksi vaikeuksia suhtautua kaasuun, essimerkiks yks mun parhaist kavereista on sitä mieltä ett mun autoss haisee aina kaasu, muut kyll ei sitä huomaa, mutt meijät monet on peloteltu niitten vanhojen kaasuvehkeitten jälilt aika hyväksi Thumbd
edit tarkemmin aateltuna siell kyll haiseeki kaasu verrattain usein, mutt sillon ei oo kyses nestekaasu, ellei sitä ruskeeta raitaa lasketa nesteeks ;D

JUURIKIN NÄIN  ...kait se = eräänlainen asiantuntija anaali...analyysi  tämäkin..he he   :laugh: :laugh: :laugh:
mutta hauska ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Raatosprite
« Vastaus #42 : 31.12.2014 kello on 21:50 »
Ite olen lapsuuden reissannut juuri tuollaisessa (palaneen)kaasuntuoksuisessa -67 Sprite Alpinessa, jossa siis oli kaasuvalaisimetkin. Mun mielestä kodikas tuoksu.  Thumb

Koskaan ollut mitään ongelmaa suhtutumisessa kaasuun. Jos tuoksuu, niin pullo kiinni ja tarkistukset. Ellei ite osaa niin korjaamolle.

Kieltämättä järkyttyneenä olen lukenut tuota kaasulaitteiden poistoa, mutta ymmärtää sen, jos aihe ahdistaa. Sillähän se korjautuu.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Raatosprite
« Vastaus #43 : 31.12.2014 kello on 22:09 »
Ei kaasuissa mitään vaarallista ole kun pitää tulen pois samoista paikoista, olisi sitten kysysmys mistä vaan kaasusta

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #44 : 31.12.2014 kello on 23:39 »
Tässäpä juuri se,kun en halua tuonne mittään mikä ahdistaa...en yhtään mitään mikä voisi päätäin vaivata.
Juurikin tämän vuoksi kon aina naputettu siitä ett "omaa aikaa"  kon on äiti....En ole moisia aikoja tarvinnu,,mutt ny mää oon jo tän ikänen jotta hitto kyllä mulle se oma hetki jo maistuis...ja tuolla kon ei ole mittään mikä ressaa tai ahistaa  nii onhan hitokseen mukava olla ittekseen...vaikka olis kylmä...ei sähköä...ihan sama minä kyllä pärjään.
Kattelen sitten joskus vaunun jossa se kaasukin on...kunhan olen siihen valmis ;)