rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Raatosprite  (Luettu 29413 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #75 : 3.01.2015 kello on 11:11 »
No et todellakaan oo ainoa joka ei luovu tavaroistaan. Jos jotain on tullut ostettua/hankittua joskus, niin siitä ei luovuta :) Siks kai kaikki nurkat onkin pullollaan "aarteita", joista ei luovuta ;D (varmaan sukuvika :laugh:) Meilläkin odottaa -76 Cabby pikku "huoltoa", etupää pikkasen pehmeä/laho.
a-p

Kevättä kohti mennään.Kon lämmin tullee nii pääsee oikeesti aloittamaan..iihani a rojekteja :)

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
Vs: Raatosprite
« Vastaus #76 : 10.05.2015 kello on 18:48 »
kerrotkos hiukka kuulumisia, sujuuko sulla yhtään paremmin kuin mulla? Hiukka jotain pistin tonne "omaan" ketjuuni...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #77 : 17.05.2015 kello on 14:27 »
kerrotkos hiukka kuulumisia, sujuuko sulla yhtään paremmin kuin mulla? Hiukka jotain pistin tonne "omaan" ketjuuni...
Hei Anniina92,Kävinkii sun ja desibelin ketjuja läpi..ihan muistin virkistämiseksi..
Ootkos nyt siis hankkinut uuden projektivaunun,vai mitä  :o

nii toi mun projekti seisoo ny .. ei vaan jaksa ..Laittelen sitten tänne kon jotain saan taas aikaan ..
ny nii paljon muuta ja tekosyitä mietitään lisää heh ..

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
Vs: Raatosprite
« Vastaus #78 : 23.05.2015 kello on 20:53 »
een, tuo mistä aiheen alotin oli vanhempien vaunu, mutta kun yritin aloittaa sen korjaamisen niin isä innostuikin korjailemaan sitä itse. nyt jatkoin samaan ketjuun omasta vaunustani, joka mätäni talven aikana. nyt ei siis ole ollenkaan vetokuntoista vaunua ja matkaan tarttis päästä.. toinenkin projekti kyllä odottaa vuoroaan, mutta nyt tarttis tuo oma pieni vaunu saada kuntoon! paremmin niistä näkee http://booginalma.vuodatus.net/sivut/herateostos tuolta :)