rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Raatosprite  (Luettu 29405 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #15 : 27.12.2014 kello on 01:24 »
kokkolaan 136.19km juu  saa löytyä raahesta  tai Oulusta taattista vain  :-*

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Raatosprite
« Vastaus #16 : 27.12.2014 kello on 01:27 »
kokkolaan 136.19km juu  saa löytyä raahesta  tai Oulusta taattista vain  :-*
no se on 5.95e tuubi.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #17 : 27.12.2014 kello on 01:31 »
no se on 5.95e tuubi.  ;D

Ja bensaan ihan hiukan reilummin...ajamine n juu ihan kivaa,,mutt ajojuoman hinta  tolle matkalle ei :laugh:
Ja oulussa = mäkkäri

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:13
  • Epsoo
Vs: Raatosprite
« Vastaus #18 : 27.12.2014 kello on 01:40 »
Motonetista saa (vaikka postin kautta) hyvää butyylimassaa, eikä hintakaan ole taivaissa.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/609016/SikaLastomer-710-310ml-musta

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #19 : 27.12.2014 kello on 03:16 »
Motonetista saa (vaikka postin kautta) hyvää butyylimassaa, eikä hintakaan ole taivaissa.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/609016/SikaLastomer-710-310ml-musta

Kiitos :)  tämä hyvä..säät ei vaan ole juuri nyt suotuisat..pakkases sa kun vaunu seisoo..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Raatosprite
« Vastaus #20 : 27.12.2014 kello on 09:26 »
Soliferi on käyttänyt tuota bostikin 1590 massaa suomessa tehtyihin vaunuihin ainakin 90 luvun puolesta välin lähtien korjatkoon vielä tarkemmin, joka tietää paremmin. Tuo on ainakin  toimivamman tuntoista vs wurth.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
Vs: Raatosprite
« Vastaus #21 : 27.12.2014 kello on 18:52 »
Mulla ei vielä ole kokemusta kuin yhdenlaisesta butyylimassasta, Porin karavaani liikkeestä, 16€/tuubi eli törkeän kallista tuohon aiemmin ehdotettuun verrattuna. Mutta, monet kehuneet että se ei kuivu ja kovetu, vaan pysyy notkeana ja joustavana. Tässä kohtaa en siis aio lähteä halvoilla kokeilemaan kuinka kauan pitää vedet vaunun ulkopuolella. Veljen kokemuksella tuo kalliimpi tulee ainakin kahden vuoden jälkeen vielä tuubistakin ulos, toisin kuin jotkut halvat. Varmasti halvemmistakin löytyy hyviä en sitä kiellä, itse en uskalla kokeilla :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: Raatosprite
« Vastaus #22 : 27.12.2014 kello on 23:44 »
Mulla ei vielä ole kokemusta kuin yhdenlaisesta butyylimassasta, Porin karavaani liikkeestä, 16€/tuubi eli törkeän kallista tuohon aiemmin ehdotettuun verrattuna. Mutta, monet kehuneet että se ei kuivu ja kovetu, vaan pysyy notkeana ja joustavana. Tässä kohtaa en siis aio lähteä halvoilla kokeilemaan kuinka kauan pitää vedet vaunun ulkopuolella. Veljen kokemuksella tuo kalliimpi tulee ainakin kahden vuoden jälkeen vielä tuubistakin ulos, toisin kuin jotkut halvat. Varmasti halvemmistakin löytyy hyviä en sitä kiellä, itse en uskalla kokeilla :D

Vois sen merkinkin mainita mitä ainetta on..?  Näkyyhän tuo bostikki yleensä pyörivän siinä 10-15e haitarissa tuubi yleensä, jotenka hinnan perusteella jos mennään, niin ei oo kovin halppis merkki. Monet caravan liikkeet käyttävät bostikkia mitä olen nurkissa nähnyt pyörivän. Aika notkea ollut nauhan/listan alla, kun sormiin jäi kiinni lähes samanlain 20 vuotta vanhassa vaunussa, kuin tuubissa oleva. Kovin huonoksi ja halppis tavaraksi en lähtisi haukkumaan bostikkia, vaan päin vastoin. Kukin tehkööt miten haluaa. ;)

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
Vs: Raatosprite
« Vastaus #23 : 28.12.2014 kello on 10:05 »
En maininnut merkkiä koska ei nyt juur ole muistikuvaa missä se tuubini menee  :D eikä ollut tarkoitus haukkua hinnan perusteella, vaan tarkoitin ettei tuijota pelkkää hintalappua. Kuten mainitsin, halvoistakin voi löytyä hyviä. Saattoi se munkin olla bostikkia, täällä kehuttua se ainakin oli. Tarkoitin, että jos teillä päin hyvä maksaa 5,95€ ja meillä päin 16€ ja virpimu lähtee nyt omalla paikkakunnallaan kyselemään butyylimassaa ja myyjä tarjoaa tuommosta 16€ maksavaa niin minä ainakin ihmettelisin siinä vaiheessa että miksi se noin kallista on kun foorumilla kehuttiin vitosen tuubin olevan hyvää tavaraa. Tämän jälkeen myyjä saattaakin tarjota jotain halpaa joka ei olekaan tähän tarkoitukseen toimivaa . :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #24 : 28.12.2014 kello on 10:15 »
En maininnut merkkiä koska ei nyt juur ole muistikuvaa missä se tuubini menee  :D eikä ollut tarkoitus haukkua hinnan perusteella, vaan tarkoitin ettei tuijota pelkkää hintalappua. Kuten mainitsin, halvoistakin voi löytyä hyviä. Saattoi se munkin olla bostikkia, täällä kehuttua se ainakin oli. Tarkoitin, että jos teillä päin hyvä maksaa 5,95€ ja meillä päin 16€ ja virpimu lähtee nyt omalla paikkakunnallaan kyselemään butyylimassaa ja myyjä tarjoaa tuommosta 16€ maksavaa niin minä ainakin ihmettelisin siinä vaiheessa että miksi se noin kallista on kun foorumilla kehuttiin vitosen tuubin olevan hyvää tavaraa. Tämän jälkeen myyjä saattaakin tarjota jotain halpaa joka ei olekaan tähän tarkoitukseen toimivaa . :)

kiitos Anniina  :)  tuohan varsin hyvä huomio Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Vs: Raatosprite
« Vastaus #25 : 29.12.2014 kello on 11:57 »
Tähän Virpin projektiin, älä hemmetissä poista kaasuja, vaan laita kuntoon alkuperäistä mukaillen. Eipä sitten tarttee kysellä, millä nyt toimitaan kun ei olekkaan sähköä saatavilla. Jos jatkossa meinaa reissata myös SFC -alueilla,  niissä et välttämättä saa edes käyttää sähköä lämmitykseen ja ruoanlaittoon.

Toiseksi, jos uskot vaunun rungon ja alustan kestävän lisäpainon,  Katsastusmies ei punnitse rekisterissä olevaa vaunua kuin pyynnöstäsi. Tienpäällä asia voi olla eri, mutta eipä vielä taida olla yhtään varmaa havaintoa vaunun punnituksesta suomen teillä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #26 : 29.12.2014 kello on 14:22 »
Tähän Virpin projektiin, älä hemmetissä poista kaasuja, vaan laita kuntoon alkuperäistä mukaillen. Eipä sitten tarttee kysellä, millä nyt toimitaan kun ei olekkaan sähköä saatavilla. Jos jatkossa meinaa reissata myös SFC -alueilla,  niissä et välttämättä saa edes käyttää sähköä lämmitykseen ja ruoanlaittoon.

Toiseksi, jos uskot vaunun rungon ja alustan kestävän lisäpainon,  Katsastusmies ei punnitse rekisterissä olevaa vaunua kuin pyynnöstäsi. Tienpäällä asia voi olla eri, mutta eipä vielä taida olla yhtään varmaa havaintoa vaunun punnituksesta suomen teillä.

Voi kuule Ossi66   ihan ensimmäisten joukossa läks kaasuvärkit + nk.sähköasennukset kuuseen  :D

Kon en osaa tuohon kaasuun luottaa  :)  se mikä ei vääntimillä irronnu  ::)  lähti hienosti katkaisupihdeillä  ;D
Seuraavaa "raatoa" vähän hellemmällä kädellä ja olevat vermeet jää,,jos toimivat  :laugh:
Eikä kylmyyteenkään ole vielä kuollu,,joku lämmittää aina :D
Ja lämmintä ruokaakin  jostain saa.

Tiedossa hyvä katsari,,katellaan mitä = mieltä  ;)
« Viimeksi muokattu: 29.12.2014 kello on 14:32 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #27 : 29.12.2014 kello on 17:16 »
No niin viisaammat,,kertokaas han mulle millaisissa lämpötiloissa tuota butyylimassaa saattaa alkaa laitteleen,,niin ja sitten ne parhaat keinot sen vanhan irrottamiseen. :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:46
  • Lempäälä
Vs: Raatosprite
« Vastaus #28 : 29.12.2014 kello on 21:12 »
  Yleensä suositus päälle + 5, suhteellinen kosteus alle 80 %.
  Minä poistin puukolla/taltalla--sitten tärpätillä joka ei yleensä liota maaleja--loput asetoonilla joka toisiin maaleihin pystyy ellei ole nopea.
  Kertokoot muut omista tavoistaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #29 : 29.12.2014 kello on 21:37 »
Kiitokset Yrjölle  :)