Tekniikkakeskustelut > Projektit

Raatosprite

<< < (3/16) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 25.12.2014     kello on 20:00 ---kiittää ja kumartaa..omakin kultain varsin "kätevä käsistäänkin"
Vaan tuohon eip koske,,haluan kattoo ett onnistuuko tämä ja tuleeko vaunu vaiko pelkkä peräkärry. ;D  ;D

--- Lainaus päättyy ---

upeeta loistavaa  Thumb

-------:
Itse liimasin puut ja styroksit kiinni uretaani liimalla. On samanlaisessa pullossa kuin vaahto.. N. Puoli tuntia kuivumisaika. Tarvitsee oman pistoolin, joka ikh:ssa oli tällä seudulla edullisin. Mulla oli kertakäyttö pilli paikoillaan, mutta en suosittele nuin isoon urakkaan tuota pilliä vaan kunnollinen sellainen.. Kattoon laittaisin styroksin myös on helpompi ja jämäkämpi tulee. Niitä rimoja keskeltä seinää karsisin reilusti pois ja styroksin liimaisisin tilalle. Sopiviin kohtiin jättäisin reuna ja tukirimat. Pintaan sisäpuolelle tieten vaneri samalla liimalla kiinni.. Kuten joku sanoi älä liikaa kerralla pura vaan askel kerrallaan, muuten voilevähtää.. Jos johonkin tarvitsee sitten esim kalusteita kiinni, ni pellin palanen liimataan kiinni vanerin taakse..

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.12.2014     kello on 01:09 ---Itse liimasin puut ja styroksit kiinni uretaani liimalla. On samanlaisessa pullossa kuin vaahto.. N. Puoli tuntia kuivumisaika. Tarvitsee oman pistoolin, joka ikh:ssa oli tällä seudulla edullisin. Mulla oli kertakäyttö pilli paikoillaan, mutta en suosittele niin isoon urakkaan tuota pilliä vaan kunnollinen sellainen.. Kattoon laittaisin styroksin myös on helpompi ja jämäkämpi tulee. Niitä rimoja karsisin reilusti pois ja styroksin liimaisisin tilalle. Pintaan sisäpuolelle tieten vaneri samalla liimalla kiinni..

--- Lainaus päättyy ---

Kiitän. ;).nyt olen ihan sekaisin..mitä teen...nooh ei se mitään  normi tila mun päässä...aina hyvä kon tulee vaihtoehtoja..siinä päs sitten pähkäilen... ;D

-------:
Bostikin butyyli on sitten sairaan etullista minimanissa Kokkolassa. Se on kunnollista ja suosittelen.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.12.2014     kello on 01:17 ---Bostikin butyyli on sitten sairaan etullista minimanissa Kokkolassa. Se on kunnollista ja suosittelen.

--- Lainaus päättyy ---

Kokkolassa  ootas ny ....eniro

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View