Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Ambulanssista retkeilyauto?

<< < (3/4) > >>

jtk:
Muutin Viton retkeilyautoksi. Vaatimukset: Sängyn koko piti olla 180x120, toimii saranoilla peräkontissa. Ei vie paljon tilaa. Pöydälle ei ole määrityksiä, käy esim. Bilteman irroitettava pöytä. Sähköhella ja autossa piti olla sisällä sisäpistorasia. Säilytystiloiksi kelpasi Viton omat säilytystilat seinillä. Eri katsastusasemilla on eri vaatimukset. Auton sisäkorkeudella ei vaatimuksia.

eeppari:
Kiinnostavaa! Onko sulla kuvia peräkontista?

kimi:

Huusin muutama vuosi sitten tuon huutokaupasta. Pari viikkoa ehdin suunnitella sen sisustusta ja muuttamista, sitten rahoitusyhtiö joka sen oli rahoittanut edelliselle omistajalle ei hyväksynyt huutoani ja projekti loppui siihen.
Olisin ihan retkeily käyttöön tuon rakentanut ja samalla jättänyt mahdollisuuden isojenkin tavaroiden kuljettamiseen.

Sari:
Onpas tutun näköinen auto... Toi on mulla nyt. Ollut jo pitkään. Luultavasti juuri tuolta asti kun sä et sitä saanut.
Sari

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Sari - 18.02.2019     kello on 18:43 ---Onpas tutun näköinen auto... Toi on mulla nyt. Ollut jo pitkään. Luultavasti juuri tuolta asti kun sä et sitä saanut.
Sari

--- Lainaus päättyy ---

Pääkaupunkiseudulla tuo on pyörinyt. Alppikylässä ainakin olen tuon nähnyt paruuntuneen kapan jälkeen. Miten on toiminut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View