Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2450
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 19.10.2014 kello on 15:38 ---Uskaltaisko ja kannattaako käämiä alkaa purkamaan pitemmälle. Se käämin pää oli mielestäni kiinni mutta varmistin ja tinasin uudestaan mutta ei mittari näytä vieläkään mitään :(
--- Lainaus päättyy ---
Voit lähettää sen minulle korjattavaksi, niin tulee ainakin kuntoon. ;)
matkaajajouni:
;D Okkei, katon nyt vielä kun kaverilla on osina -85 soliferin pannu. Aiko pistää mulle kuvan siitä nii näkee onko samanlainen. Ainaki tyyppi oli 2450 mut kun se meinas että on neljä nastaa ::)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 19.10.2014 kello on 18:28 --- ;D Okkei, katon nyt vielä kun kaverilla on osina -85 soliferin pannu. Aiko pistää mulle kuvan siitä nii näkee onko samanlainen. Ainaki tyyppi oli 2450 mut kun se meinas että on neljä nastaa ::)
--- Lainaus päättyy ---
Missään 2450:ssä ei ole neljää nastaa. Vanhan mallinen kaasuventtili on nastaton ja siitä lähtee valkoiset johdot 3 kpl.
matkaajajouni:
Nonni! pannu tohisee, sehän oli ehjä (toimiva)venttiili kaverilla. Ei vaan ensin ymmärtänyt minkälaista "mötikkää"hain. Ollut tovin aikaa päällä ja termostaakkin toimii. Nyt pitäs testailla jääkaappi :laugh: Siinä se nuoruus kuluu. Onko näitä venttiilejä saatavilla korjattuna. Tahtoisitko mjo33400 ottaa vielä katottavaksi tai varaosiksi tuon ylimääräiseksi jääneen venttiilin?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 20.10.2014 kello on 19:24 ---Nonni! pannu tohisee, sehän oli ehjä (toimiva)venttiili kaverilla. Ei vaan ensin ymmärtänyt minkälaista "mötikkää"hain. Ollut tovin aikaa päällä ja termostaakkin toimii. Nyt pitäs testailla jääkaappi :laugh: Siinä se nuoruus kuluu. Onko näitä venttiilejä saatavilla korjattuna. Tahtoisitko mjo33400 ottaa vielä katottavaksi tai varaosiksi tuon ylimääräiseksi jääneen venttiilin?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sen korjata voi, älä missään tapauksessa heitä pois. Voin korjata sen sinulle, ota yv:nä yhteyttä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta