Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2450

<< < (4/41) > >>

matkaajajouni:
Olen kyllä kokeillut tehdä monenlaista, tarviiko mitään erikoistyökaluja, käykö tavallinen 100w kolvi. Miten se purkaantuu niin, ettei särje sitä itse lisää. Voisin vilkasta ja jos näyttää etten uskalla korjata niin lähetän sen sulle.  ::)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 17.10.2014     kello on 18:52 ---Olen kyllä kokeillut tehdä monenlaista, tarviiko mitään erikoistyökaluja, käykö tavallinen 100w kolvi. Miten se purkaantuu niin, ettei särje sitä itse lisää. Voisin vilkasta ja jos näyttää etten uskalla korjata niin lähetän sen sulle.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Parasta olisi, että purkaat koko venttiilin, mutta runko voi katketa tai kiertyä jos on tiukka. Purkamalla pääsee käämiin kiinni ja voi tehdä asian siten, ettei enää mene käämi poikki. Noissa on valmistevirhe käämin osalta.

matkaajajouni:
Purkautuuko käämi kiertämällä venttiilin päissä olevat nipat auki, vai miten. En oikein tohtinut vääntää kun tuntui vähän tiukalta?

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 17.10.2014     kello on 20:44 ---Purkautuuko käämi kiertämällä venttiilin päissä olevat nipat auki, vai miten. En oikein tohtinut vääntää kun tuntui vähän tiukalta?

--- Lainaus päättyy ---

Otat 2 17mm avainta, toisella pidät vastaan ja kierrät auki sieltä suutin päästä.
Jos saat auki ehjänä niin sieltä sisältä tulee jousi ja mäntä, katso miten päin ovat.
Menee sitten oikein kasauksesa.

matkaajajouni:
Uskaltaisko ja kannattaako käämiä alkaa purkamaan pitemmälle. Se käämin pää oli mielestäni kiinni mutta varmistin ja tinasin uudestaan mutta ei mittari näytä vieläkään mitään  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View