Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vanteiden puhdistus

<< < (4/5) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Waari - 18.04.2011     kello on 22:18 ---Viemärin puhdistusaine Niagara nestemäisenä on "jytky" aluvanteen puhdistaja, kannattaa vahata puhdistuksen jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---

En suosittele käyttämään lipeää (Niagara) aluvanteiden puhdistukseen.

Waari:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 18.04.2011     kello on 22:42 ---En suosittele käyttämään lipeää (Niagara) aluvanteiden puhdistukseen.

--- Lainaus päättyy ---

En minäkään, mutta jos mikään muu ei tepsi... ::)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.04.2011     kello on 17:02 ---Ei millään pahalla mutta 15-tuumaiset noinkin ison auton kuin S80 on, niin ne näyttävät lankarullilta.

On varmasti järkevimmät niin ajomelun kuin normaalin ajo-ominaisuuksien puolesta mutta nykyään tuo ulkonäkö menee monella kaikkien noiden ed.mainittujen edelle kuten myös minulla joten sen vuoksi, JOS minulla olisi Volvo niin nuo ärrä-Volvon vanteet on aika makeat, kun alkuperäiseen R-Volvoon ei olisi varaa.

--- Lainaus päättyy ---
Apua molempiin pulmiin.  ::)
18"  ärrät alla ÄRRÄSSÄ
http://www.nettiauto.com/volvo/s60/3917565?mainOnly=1
Kyllä tuolla mökkiäkin siirtelisi

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.04.2011     kello on 10:46 ---Apua molempiin pulmiin.  ::)
18"  ärrät alla ÄRRÄSSÄ
http://www.nettiauto.com/volvo/s60/3917565?mainOnly=1
Kyllä tuolla mökkiäkin siirtelisi

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole penkkien väri mun mieleen. Ja pidän enemmän puolinahoista kuin koko. Mukavampi istua, ei hiosta niin paljon. :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.04.2011     kello on 11:05 ---Ei ole penkkien väri mun mieleen. Ja pidän enemmän puolinahoista kuin koko. Mukavampi istua, ei hiosta niin paljon. :D

--- Lainaus päättyy ---

Joo, olen samaa mieltä.

Huomasin muuten Volvon "kusettavan" asiakasta todella raskaasti - puolinahoissa "nahka" on keinotavaraa >:(

Edit:

Enkä muuten voisi lähteä metsätielle tuolla lasketulla alustalla ja matalilla 18-tuumaisilla - nelivedosta huolimatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View