Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vanteiden puhdistus
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Waari - 18.04.2011 kello on 22:18 ---Viemärin puhdistusaine Niagara nestemäisenä on "jytky" aluvanteen puhdistaja, kannattaa vahata puhdistuksen jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
En suosittele käyttämään lipeää (Niagara) aluvanteiden puhdistukseen.
Waari:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 18.04.2011 kello on 22:42 ---En suosittele käyttämään lipeää (Niagara) aluvanteiden puhdistukseen.
--- Lainaus päättyy ---
En minäkään, mutta jos mikään muu ei tepsi... ::)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.04.2011 kello on 17:02 ---Ei millään pahalla mutta 15-tuumaiset noinkin ison auton kuin S80 on, niin ne näyttävät lankarullilta.
On varmasti järkevimmät niin ajomelun kuin normaalin ajo-ominaisuuksien puolesta mutta nykyään tuo ulkonäkö menee monella kaikkien noiden ed.mainittujen edelle kuten myös minulla joten sen vuoksi, JOS minulla olisi Volvo niin nuo ärrä-Volvon vanteet on aika makeat, kun alkuperäiseen R-Volvoon ei olisi varaa.
--- Lainaus päättyy ---
Apua molempiin pulmiin. ::)
18" ärrät alla ÄRRÄSSÄ
http://www.nettiauto.com/volvo/s60/3917565?mainOnly=1
Kyllä tuolla mökkiäkin siirtelisi
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.04.2011 kello on 10:46 ---Apua molempiin pulmiin. ::)
18" ärrät alla ÄRRÄSSÄ
http://www.nettiauto.com/volvo/s60/3917565?mainOnly=1
Kyllä tuolla mökkiäkin siirtelisi
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole penkkien väri mun mieleen. Ja pidän enemmän puolinahoista kuin koko. Mukavampi istua, ei hiosta niin paljon. :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.04.2011 kello on 11:05 ---Ei ole penkkien väri mun mieleen. Ja pidän enemmän puolinahoista kuin koko. Mukavampi istua, ei hiosta niin paljon. :D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, olen samaa mieltä.
Huomasin muuten Volvon "kusettavan" asiakasta todella raskaasti - puolinahoissa "nahka" on keinotavaraa >:(
Edit:
Enkä muuten voisi lähteä metsätielle tuolla lasketulla alustalla ja matalilla 18-tuumaisilla - nelivedosta huolimatta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta