Tekniikkakeskustelut > Projektit

Projekti solifer 552l vm. -84

<< < (3/11) > >>

-------:
Jos ois minun projekti, niin leikkaisisin pehmeän puun ympäriltä styroksia pois sopivasti, jotta lahot puut saisi vaihdettua. Puhallin kuivattamaan ehjiä puita. Sen jälkeen poistaisisin märkää syytöksiä esim. 30x40 palasen, leikkaisisin kuivaa styroksia samankokoisten palan ja liimaisin kiinni seinään pullossa olevalla uretaani liimalla (tarvitaan pistooli) ja sopivan kokoisilla tikuilla pingottaen seinästä seinään. Liima 30min kuiva. Tällä säästyt ylimääräisiltä seinän ulkopuolisilta tukemisilta.
Sitten tuo finfoam on mielestäni ihan turha ajatus, koska jos et laita uusia massoja siinnelistojen/nauhojen alle, niin se finfoamin ympärillä oleva puu/seinä vaneri vetyy. Ihan turhatyö ruveta vaihtamaan kuivia materiaaleja.

happa66:
Tuosta kosteusmittarista. Tuli ostettua Biltemasta se kympin mittari ja mielestäni meni rahat haaskoon. Mutta mittareista on keskustelu täällä jossakin, niin lukase se ennen kuin ostat halvan ja "säästät" :)

a-p

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina92 -  1.01.2015     kello on 09:44 ---Onko sulla täällä jokin projekti keskustelu kuvien kera, kun sanoit ettet itse vaihtanut edes puita pois? :)

--- Lainaus päättyy ---
  Edesmenneen Infon puolella oli pikkasen juttua asiasta, kuvia en tuolloin osannut laittaa.
  Vessan seinän purin ja uusin, etu ja takanurkat alhaalta reijitin, odotin kuivamista, laitoin päälle vaneerin palat. Sieltä niitä tuskin huomaa, ovat kalusteiden takana. Koska puuta ei ollut, piti listat osin kiinnittää pop-niiteillä. Emme ole huomanneet mitään homeen tai muuta vastaavaa hajua.       
  Tietenkin aina vanhassa tärkeintä listojen ym. tiivistäminen.
  Varsinkin vaunun omistaja on aika tarkka, haistoi aikanaan kun olin poikennut Lahtisella hiukankin pidempään, sieltä tarttui vanhan talon haju vaatteisiin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: happa66 -  1.01.2015     kello on 11:47 ---Tuosta kosteusmittarista. Tuli ostettua Biltemasta se kympin mittari ja mielestäni meni rahat haaskoon.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi?

Yrjö:
  Onhan aina, varsinkin halvoissa kamppeissa suuret yksilöerot. Moniin Bilteeman vehkeisiin oon pettyny, tähän kosteusmittariin en toistaiseksi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View