Tekniikkakeskustelut > Projektit

Projekti solifer 552l vm. -84

<< < (11/11)

Anniina92:
silikoonia olen nyppinyt ulkopuolelta ainakin muutaman tuubin edestä........ joukossa oli myös muitakin massoja ja mitä lie kittejä.  Etupäästä oli alta tipahtanut pelti alaspäin, tietysti kun puuosat oli jo ihan multaa, siitä raon kohdalta vedin sellaisen noin 5senttiä leveän ja reilun sentin paksuisen silikooni pötkön pois.. Jännä kyllä, että tuo etu ja takapää on ikkunoiden alapuolelta korjattu jo aikaisemmin, vaihdettu uutta puuta ja foamia styroksin tilalle, mutta näiden alueiden pellin saumoihin ei mielestäni ole mitään ylimääräisiä massoja/silikooneja lykätty. Olisi ehkä ollut jopa parempi, että olisi jättänyt sisältä korjaamatta ja pistänyt ulkopuolelle uudet kunnon tiivisteet..

harmittavaista korjata toisten jälkiä. vaikka harmittaisi se varmaan siltikin, jos tässä nyt omia mokiaan korjailisi  :D

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina92 - 18.11.2015     kello on 20:12 ---  Olisi ehkä ollut jopa parempi, että olisi jättänyt sisältä korjaamatta ja pistänyt ulkopuolelle uudet kunnon tiivisteet..

--- Lainaus päättyy ---
  Ulkokuoren tiiviys kaiken a ja o.
  Ei asetooni,ksyleeni ja tinneri metalleja syövytä, maalia ja ihoa kylläkin pidemmän päälle, ja huonon humalan saa. >:( Yleensä maalattua pintaa voi vain pyyhkäistä.
  Minä en kaikkialta kiinteitä massoja poistanut, minulle riitti kunhan se oli hyvin kiinni, tasaista, eikä tuleva massa/liima liottanut vanhaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View