Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016 kello on 13:50 ---SSD levyllä varustettuna varmasti käynnistyy, tavallisella HDD levyllä menee useampi minuutti. Jos siis kylmäkäynnistyksest ä on kyse.
--- Lainaus päättyy ---
No ei
10 käynnistyy nätisti Lenovon T 400 koneeseen nopeasti. Itse tuohon sen asensin siinä vaiheessa kun tuli ilmoitus että sopiva versio asennettavissa. Suurempia ongfelmia tuossa ei ole ollut.
Tabletissa myös täysversio ja siinä päivitykset hiukan harmoittaa. Kone lähinnä matkakäytössä ja akkujen varassa. Tuokin ongelma poistuisi jos reissuja ennen tarkastaisi päivitykset.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.07.2016 kello on 18:05 ---Se tarkoittaa ihan aikuisten oikeasti että nollilta käynnistetty.
--- Lainaus päättyy ---
No kuinka nopeasti sitten käynnistyy hibernatesta?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.07.2016 kello on 18:11 ---No ei
10 käynnistyy nätisti Lenovon T 400 koneeseen nopeasti.
--- Lainaus päättyy ---
Minulle microsoft ilmoittaa ettei t400 ole kymppi sopiva.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016 kello on 18:19 ---Minulle microsoft ilmoittaa ettei t400 ole kymppi sopiva.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi sitten yrität tunkea sitä ?
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016 kello on 18:18 ---No kuinka nopeasti sitten käynnistyy hibernatesta?
--- Lainaus päättyy ---
Tän kotiläppärin kun laitan lepotilaan. Avaan kannen noin 2 sekuntia kysyy pinniä. Ja vanha mies on niin hidas että menee varmaan 4 sekuntia siitä ennekuin on käynnissä. Tämähän riippuu myös verkosta kun kone hakee ip:n
pouhe:
Windows ei sovi 99:lle. :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta