Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (88/165) > >>

Knaus-90:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016     kello on 15:49 ---Tuo on kyllä käynnistynyt hibernate tilasta (S4), eikä kylmäkäynnistyksest ä (S5). Voit kokeilla tuon valitselämalla "käynnistä uudelleen" sammutusvalikosta, jolloin huomaat käynkistyksen kestävän parisen minuuttia.

--- Lainaus päättyy ---

Menee tasan 2min kun käynnistää uudelleen, mutta mun ei tarvii käynnistellä konetta.
Aamulla aukasen koneen se on sen 24-30 sek illalla sammutan, jos on päivityksiä kone asentaa ne
ja sammuu sitten.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.07.2016     kello on 16:52 ---Normi ? Nuo molemmat oli nollilta käynnistettyjä. Akku irti / akku kiinni ja starttinappia.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo ei vielä kerro onko ne todella nollilta (S5) vai hibernatesta (S4) käynnistettyjä. Kumpikin kun on mahdollisia.

"Käynnistä uudelleen" toiminto käyttää koneen aina nollilla (S5 tilassa), pelkkä "Sammuta" taas ei.

Itse mittasin juuri käynnistysajat (Win10Pro)

Normisammutuksesta (hibernate):
0:14 kirjautumisruutuun
1:20 taustakuvan ilmestymiseen
1:55 kun kone on käynnissä (kuvakkeet, jne.. latautuneet)

Kylmäkäynnistyksess ä (S5):
1:00 kirjautumisruutuun
1:35 taustakuvan ilmestymiseen
2:50 kun kone on käynnissä (kuvakkeet, jne.. latautuneet)

Ja kyseessä siis tavallinen HDD levy.

pouhe:
Ihme valitusta Windowsista, miksette käytä muita jos ne on niin hyviä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 28.07.2016     kello on 17:39 ---Ihme valitusta Windowsista, miksette käytä muita jos ne on niin hyviä.

--- Lainaus päättyy ---
Windows ei ole hyvä, mutta paras mulle....

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016     kello on 17:06 ---Tuo ei vielä kerro onko ne todella nollilta (S5) vai hibernatesta (S4) käynnistettyjä. Kumpikin kun on mahdollisia.

--- Lainaus päättyy ---
Se tarkoittaa ihan aikuisten oikeasti että nollilta käynnistetty. en pidä myyntikoneita hibernatessa  ;)
Kotikone (läppäri)  nollilta 12 sekunia pinnin kysymiseen 16 sekuntia käytössä.
Siinä 8gb ja nopea ssd

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 28.07.2016     kello on 17:39 ---Ihme valitusta Windowsista, miksette käytä muita jos ne on niin hyviä.

--- Lainaus päättyy ---
Sanos muuta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View