Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Win 10

<< < (86/165) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016     kello on 12:43 ---Jaa, vai että Windows on niin surkea että se tarvitsee kaiken maailman häppäsvärkkejä että sitä voi käyttää. Surkeata.
Itse en kyllä jaksa tuommoista ainaista säätöä Windowsin kanssa, miksi se ei vain voi yksinkertaisesti sammua kun se sammutettaan?

--- Lainaus päättyy ---
H Ä P P Ä S V Ä R k k I , tuohan on karavaanarilla oiva varuste kun voi latailla missä vaan, ilman invertterejä jne. Thumb

Muuten taas yksi hyvä lisäominaisuus on Win10:ssä  Thumb

http://www.digitoday.fi/tietoturva/2016/07/28/microsoft-windows-10-tekee-tietoturvaohjelmat-turhiksi/20167946/66

Knaus-90:
Tuota kympin omaa virusohjelmaa, olen käyttänyt alusta asti, eikä ole
ollut ongelmia. Yksi örkki ollut kokoaikana, ohjelma laittoi sen karanteeniin ja sieltä poistin.
Kone toimii tosi hyvin alle 1/2 min käynnistyy nollilta. Ja Lenovon kone.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 28.07.2016     kello on 13:34 ---Kone toimii tosi hyvin alle 1/2 min käynnistyy nollilta. Ja Lenovon kone.

--- Lainaus päättyy ---

SSD levyllä varustettuna varmasti käynnistyy, tavallisella HDD levyllä menee useampi minuutti. Jos siis kylmäkäynnistyksest ä on kyse.

Aakku:
Eikös tuo Defenderin erinomaisuus ole perustunut siihen, ettei se löydä mitään haittaohjelmia....

Tuntuu siis siltä, että kaikki on ok. Mulla ainakaan ei herjaa juuri koskaan.
Tässä 10 versiossa on se huono puoli, että se päivittää itse itseään vähän väliä. Perustuuko se sitten siihen ajatukseen, että seuraavaa versiota ei enää tulisi, vaan tätä nykyistä vain muokataan.
Monesti käy niin, että netti ja kaikki muutkin toiminnat hidastuu hidastumistaan. Tulee mieleen, että käynnistäisi uudestaan, mutta tarkemmin katsottuna taustalla vain tämä Win 10 lataa, tai asentaa päivityksiä. Resurssit on valjastettu siihen. Työkoneessa tulee välillä paniikki, kun laitteisto pakosta uudelleen käynnistyy. Tämä voi johtua osin firman asetuksistakin. Välillä päivityksen jälkeen kone menee juntturaan jostain syystä. Vanhoissa versioissa pystyi tekemään palautuksen omine ohjelmineen. Nykyisin palautus tapahtuu vain tehdasasetuksiin, jolloin omat ohjelmat tuhoutuvat.

Moppc:
Hyvin on toiminut kun vuoden alkutaipaleella otin käyttöön Microsoft Surface 4:ssa. Liekkö sit vähän tekemistä nuitten päivitysten suhteen, kun tulevat it-pönkän toimesta. Täytyy sanoa, että yhtä hyvä on kymppi kuin seiska aikoinaan, ellei jopa parempi :-)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View