Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
99:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.07.2016 kello on 11:04 ---Senhän voi antaa päivittää itsensä auton penkillä. Kun ajelee kotiin päin , päivitykset se on ladannut varmaan aiemmin ja asentaa niitä.
Luulis että firma ostais uudemmat ettei olisi itku ja hammastenkiristys
Mutt kyll se Windows 10 on p*ska 8)
--- Lainaus päättyy ---
1. Perussääntö on että kone pitää olla kytkettynå verkkovirtaan kun päivityksiä ajetaan, näin Microsoft ohjeistaa. Eikä minulla ole 20km pitkää virtajohtoa.
Miten uudempikone muuttaa Windowsin päivitysprosessia?
On se p*ska, kun ei tue rautaa.
HarriOlavi:
Minä en paljon ymmärrä näiden tietokoneiden päälle. Keväällä ostin (joku varmaan muistaa) tämän
nykyisen Lenovo R 400 läppärin käytettynä alan liikkeestä.
Liike oli asentanut tähän valmiiksi ohjelmia mm, WIN 10. En tiedä kuinka paljon päivityksiä tulee, mutta aika-ajoin niitä on. Kun lopettaa netinkäytön, on symboli että asennuksia on odottamassa kun aikoo sulkea läppärin.
Tähän saakka on siis WIN 10 toiminut mielestäni ihan ok.
Onhan tämä vähän "henkimaailman" touhua, minun mielestäni. :D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016 kello on 11:17 ---1. Perussääntö on että kone pitää olla kytkettynå verkkovirtaan kun päivityksiä ajetaan, näin Microsoft ohjeistaa. Eikä minulla ole 20km pitkää virtajohtoa.
Miten uudempikone muuttaa Windowsin päivitysprosessia?
On se p*ska, kun ei tue rautaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on lenovossa laturi jossa tupakansystytintökk eli , ei tartte 20 kilometrin kaapelia........... .....
99:
Jaa, vai että Windows on niin surkea että se tarvitsee kaiken maailman häppäsvärkkejä että sitä voi käyttää. Surkeata.
Itse en kyllä jaksa tuommoista ainaista säätöä Windowsin kanssa, miksi se ei vain voi yksinkertaisesti sammua kun se sammutettaan?
MoA:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.07.2016 kello on 12:43 ---Jaa, vai että Windows on niin surkea että se tarvitsee kaiken maailman häppäsvärkkejä että sitä voi käyttää. Surkeata.
Itse en kyllä jaksa tuommoista ainaista säätöä Windowsin kanssa
.
--- Lainaus päättyy ---
Juuh. Pari kymppiä on, mutta ne on onneksi rouvan ja pojan käytössä. Itse käytän Applea Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta