Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Win 10
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 4.01.2016 kello on 14:26 ---Nyt pitäisi onnistua uusimassa versiossa. Ja jos ei onnistu, niin sen pystyy kiertämään näillä avaimilla.
Windows 10 Home: TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99
Windows 10 Pro: VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T
Laitat asennusvaiheessa tuon avaimen, ja sitten kun asennus on ohi, niin aktivoitua windowssin omalla avaimellasi.
--- Lainaus päättyy ---
Sen voi asennusvaiheessa ohittaa klikkaamalla "minulla ei ole avainta" , asennuksen jälkeen aktivoi omalla Win7/Win8/Win8.1 avaimella.
Tuo buildi tuli pariviikkoa sitten.
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 4.01.2016 kello on 14:20 ---Eihän Windows hidastu ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ehe,,,, ehe ehe ;D
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 4.01.2016 kello on 15:05 ---Mihin tarvitsee suurta SSD:tä? ??? SSD:n edut tulee esiin kun tarvitaan suurta nopeutta ja jos tuo on sitten jonain videoarkistona tms. niin ainakin minun mielestäni nuo edut menevät täysin hukkaan => käyttis ja kaikki usein käytettävä kama SSD:lle ja kaikki se loppu sälä HDD:lle Thumb
--- Lainaus päättyy ---
tämähän on hyvä idea tietenkin , noita olen pöytäkoneisiin laittanut useita noin, mutta juuri yhdelle asiakkaalle tein läppärin, siihen tuli 1 teran ssd kun ei mahdu kuin 1 kiekko. (tarvitsee optista niin sen tilallekaan ei voi laittaa)
Itsellä 512 ssd ja 2x2teraa tavallinen kotikoneessa minkä eilen laittelin kotia.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 4.01.2016 kello on 15:05 ---Mihin tarvitsee suurta SSD:tä? ??? SSD:n edut tulee esiin kun tarvitaan suurta nopeutta ja jos tuo on sitten jonain videoarkistona tms. niin ainakin minun mielestäni nuo edut menevät täysin hukkaan => käyttis ja kaikki usein käytettävä kama SSD:lle ja kaikki se loppu sälä HDD:lle Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tuossa videoiden editoinnissa hyvä kun on tilaa ja nopeutta. Näyttää olevan enää 170€ nuo samsungin evot 500 gt. Kovasti kyllä varmaan riittää tuo 250 gt. Tai laittaa 2x250 gt raid 0 ;D
99:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 4.01.2016 kello on 14:00 ---Oli niin tai näin, niin HDD asema vaan hidastuu win käytössä huomattavasti
--- Lainaus päättyy ---
Ei hidastu jos Windows on konffattu oikein.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 4.01.2016 kello on 16:33 ---Ei hidastu jos Windows on konffattu oikein.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se juuri on. Tietysti tietyt asiat koneessa vievät järkyttävästi tilaa ja tehoa.
Tuossa edellisellä reissulla tuli kuvailtua 4k ja 1080p videoita. Esim juuri 4k videoiden editointi alkaa olemaan jo aika tuskaa hdd asemalla. Kyllä hidastuu vehkeet 4k editoinnissa. Mutta tuli 6 tunnin materiaali leikattua tuntiin ja siitä ehkä puolet oli 4k:ta. 4k:ta menee noin tunti 32gt muistikortille.
Editoinnissa tuli väkisinkin mieleen, joskohan minun hdd raid0:n voisi vaihtaa sdd:en.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 4.01.2016 kello on 16:43 ---Näinhän se juuri on. Tietysti tietyt asiat koneessa vievät järkyttävästi tilaa ja tehoa.
Tuossa edellisellä reissulla tuli kuvailtua 4k ja 1080p videoita. Esim juuri 4k videoiden editointi alkaa olemaan jo aika tuskaa hdd asemalla. Kyllä hidastuu vehkeet 4k editoinnissa. Mutta tuli 6 tunnin materiaali leikattua tuntiin ja siitä ehkä puolet oli 4k:ta. 4k:ta menee noin tunti 32gt muistikortille.
Editoinnissa tuli väkisinkin mieleen, joskohan minun hdd raid0:n voisi vaihtaa sdd:en.
--- Lainaus päättyy ---
Keskusmuistia tuo vaatii, niin ei hidastu.
Sanoisin että SSD ei ole kovin pitkäikäinen jos sitä käyttää kuvatun lailla. imo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta