Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauto ainoana autona,pitkä työmatka, kulut.
seijantie:
Kukin tyylillään.Minulle ei enään melkein 200t ajettu laite enään kelpaa.Katselin tossa just yli 300t ajettua -10 vuosimallin meseä josta pyysivät yli 20t e. :o Loppuuna ajettu lintta taxi käytöstä,en ottas kuin ehkä jos ilman sais. :D Olen viimeiset 10v vaihtanut kulkuneuvoa kun mittarissa on 160t km.Voidaan sanoa että olen ajanut kalliit kilometrit pois,mutta oma käsitys on että tuon kilometrilukeman jälkeen ne vasta kalliiksi tulee.Minulla on ollut onni mukana ja autoihin on vaihdettu vain öljyjä ja pakolliset huolto-ohjelman vaatimat osat. Thumb
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 6.10.2014 kello on 11:38 ---Katselin tossa just yli 300t ajettua -10 vuosimallin meseä josta pyysivät yli 20t e. :o
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla rahalla saisi jo 2kpl näitä meikäläisen harrastamia "kilometrivikaisia" ranskalaisia :D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 6.10.2014 kello on 11:38 ---Kukin tyylillään.Minulle ei enään melkein 200t ajettu laite enään kelpaa.Katselin tossa just yli 300t ajettua -10 vuosimallin meseä josta pyysivät yli 20t e. :o Loppuuna ajettu lintta taxi käytöstä,en ottas kuin ehkä jos ilman sais. :D Olen viimeiset 10v vaihtanut kulkuneuvoa kun mittarissa on 160t km.Voidaan sanoa että olen ajanut kalliit kilometrit pois,mutta oma käsitys on että tuon kilometrilukeman jälkeen ne vasta kalliiksi tulee.Minulla on ollut onni mukana ja autoihin on vaihdettu vain öljyjä ja pakolliset huolto-ohjelman vaatimat osat. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
niin mikä mersu ??
Meillä oli 2000 mallinen Väyrynen joka saatiin 230000 ajettuna meille ja ajoimme sen 400000:n asti
erittäin pienillä remonteilla ja auto pelasi ko kello
heti kun tulee minun budjetille sopivaksi niin laitantuollaisen ainuaksi pirssikksemme :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 6.10.2014 kello on 15:58 ---heti kun tulee minun budjetille sopivaksi niin laitantuollaisen ainuaksi pirssikksemme :D
--- Lainaus päättyy ---
Vähäämpä olet tyytyväinen.....
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 6.10.2014 kello on 16:52 ---Vähäämpä olet tyytyväinen.....
--- Lainaus päättyy ---
kunhan nyt oottelemma kymmenenkin vuotta niin tulee minun budjetille :'(
mutta olisi monikäyttöinen pirssi tuossa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta