Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tämän päivän autohuoltoa

<< < (14/22) > >>

janitkon:
Eikös tuossa tuo valmistajan kanta tullut ihan selväksi?? Pumppu tankin viereen ja ongelmat poistuu.
Mulla oli vähän samaa ongelmaa Octaviassani aikanaan. Se imaisi letkun tyhjäksi ja lopetti toiminnan. Itse ratkaisin ongelman silloin niin, että eberille oli oma pieni tankki, joka täyttyi aina auton käydessä ja riitti hienosti eberin käyntijaksoon.

88k5:
Ikinä ei ole tullut mieleenikään (weban asennuksessa) yrittää imeä weban/eberin annospumpulla (tik,tik,.. -malli) auton oman polttoaineen sähköisen siirtopumpun läpi - tuhoon tuomittu yritys  :-X

Ilmeisesti sellaisesta nyt kyse..

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon -  8.10.2014     kello on 17:09 ---Eikös tuossa tuo valmistajan kanta tullut ihan selväksi?? Pumppu tankin viereen ja ongelmat poistuu.
Mulla oli vähän samaa ongelmaa Octaviassani aikanaan. Se imaisi letkun tyhjäksi ja lopetti toiminnan. Itse ratkaisin ongelman silloin niin, että eberille oli oma pieni tankki, joka täyttyi aina auton käydessä ja riitti hienosti eberin käyntijaksoon.

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän....tuntuu vaan uskomattomalta että joku jossain ei noudata valmistajan ohjeita ja luotetaan ihmisten hyväuskoisuuteen... oottakaapa kun saan saksasta varmistuksen niin laitan ehkä useammalle foorumille tästä tietoa...uskokoon sen infon sitten ken haluaa.

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  8.10.2014     kello on 21:26 ---Ikinä ei ole tullut mieleenikään (weban asennuksessa) yrittää imeä weban/eberin annospumpulla (tik,tik,.. -malli) auton oman polttoaineen sähköisen siirtopumpun läpi - tuhoon tuomittu yritys  :-X

Ilmeisesti sellaisesta nyt kyse..

--- Lainaus päättyy ---
Sanoppa muuta...mutta näin ne asiantuntijat väittää kiven kovaa. Ja aion laittaa kyllä valmistajan infoa näille asiantuntijoille kunhan saan sen....saas nähä mitä selityksiä sitten keksivät. Vien vastauksen jumaliste nenän eteen että näen ilmeet sitten.

Aakku:
No jos se Saksa taipuu, niin tuolla on koottuna niitä Webaston ja Eberin asennusohjeita.....
http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.10.2014     kello on 21:55 ---No jos se Saksa taipuu, niin tuolla on koottuna niitä Webaston ja Eberin asennusohjeita.....
http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4

--- Lainaus päättyy ---
Tässä vain jälkiasennusohjeita, otaksun? Tarvisin Toyotan merkkikohtaisen asennusohjeen jota tuskin saan etes saksanmaalta mutta yrittänyttä ei laiteta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View