Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Matkailuvaunun huolto

<< < (6/7) > >>

Dorotea:
Näistä kaasun koeponnistuksista on ollut juttua ennenkin. Oletteko seuranneet miten itse kukin liike sen tekee?
Mihin asti koeponnistus kohdistuu, tarkastetaanko myös liekinvarmistimien toiminta, niiden sulkeutumisaika. Ja näkyykö se tarkastuspapereissa .

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 17.04.2011     kello on 10:10 ---Näistä kaasun koeponnistuksista on ollut juttua ennenkin. Oletteko seuranneet miten itse kukin liike sen tekee?
Mihin asti koeponnistus kohdistuu, tarkastetaanko myös liekinvarmistimien toiminta, niiden sulkeutumisaika. Ja näkyykö se tarkastuspapereissa .

--- Lainaus päättyy ---

oon ja kerran käytin, siihen jäikin. k&k lähistöllä tarkasti, hanat auki tukilta mittari kiinni n 15 min 150 mbar ja irti.. ei siinä muutako hyvää matkaa.  :) Tuli vähän höveli olo, että onpahan tarkastettu. Kyllä oon aina sillon tällön tarkistanut liekin varijat itse.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 17.04.2011     kello on 11:11 ---oon ja kerran käytin, siihen jäikin. k&k lähistöllä tarkasti, hanat auki tukilta mittari kiinni n 15 min 150 mbar ja irti.. ei siinä muutako hyvää matkaa.  :) Tuli vähän höveli olo, että onpahan tarkastettu. Kyllä oon aina sillon tällön tarkistanut liekin varijat itse.

--- Lainaus päättyy ---

Paljonko aika on ollut liekinvarmistajissa sen sulkeutuessa?

-------:
muistelisin 20-35 sek. liian nopea??  :)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 17.04.2011     kello on 16:33 ---muistelisin 20-35 sek. liian nopea??  :)

--- Lainaus päättyy ---

Ihan hyvä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View