Alfameriltä löytyy korjausopas autolle. Luulen ma ?
Sivuja: [1] Siirry alas
Alfameriltä löytyy korjausopas autolle. Luulen ma ?
Alfameriltä löytyy korjausopas autolle. Luulen ma ?Nii On meillä toi korjausopas...mutt KÄYTTÖohjekirja..Ki itos silti Jomppu Meillä kun oli matkaaja vm.88 niin sen ohjekirjasta ei asunto-osasta ollut mitään maiinintaa.Oletko tutkinut tuon linkkikirjaston,sieltä voisi ohjekirjaset lämmityslaitteelle ja jääkaapille löytyä.
Meillä kun oli matkaaja vm.88 niin sen ohjekirjasta ei asunto-osasta ollut mitään maiinintaa.Oletko tutkinut tuon linkkikirjaston,sieltä voisi ohjekirjaset lämmityslaitteelle ja jääkaapille löytyä.Kiitos vinkistä Arska,,häätyyp illalla mennä tsekkaan.. Kiitos vinkistä Arska,,häätyyp illalla mennä tsekkaan..Onko jotain ihmeelistä johon tartette neuvoja,täälä on alan gurut,kysy rohkeesti vaan
Onko jotain ihmeelistä johon tartette neuvoja,täälä on alan gurut,kysy rohkeesti vaanLaitoin jo tuost trumasta..huomenna jos aamusella avais ja puhistais sen ekaksi,,imuroiden.. Kas kas,ukko löys ihan suomeksi ohjeita..mutt silti kaikenlaiset ohjeistukset ovat tervetulleita Sivuja: [1] Siirry ylös
|