Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Eläke!
Hauho:
Jos satun olemaan hengissä 10 vuoden kuluttua en ainakaan nyt heti suostuisi nykyistä 20 % pienempään eläkkeeseen. Entä sinä?
retkeilijä:
Eläkkeellä ollaan. Kuinkahan monta vuotta mahtanevat vielä maksaa minulle 8)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 1.10.2014 kello on 21:04 ---Jos satun olemaan hengissä 10 vuoden kuluttua en ainakaan nyt heti suostuisi nykyistä 20 % pienempään eläkkeeseen. Entä sinä?
--- Lainaus päättyy ---
En ota kantaa noihin prosentteihin, esitin vain pari kysymystä, joihin vastasit oman näkemyksesi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 1.10.2014 kello on 20:47 ---Minä olen syntynyt vuonna 82, minun ikäryhmällähän alkaa eläke kertyä vasta 23vuoden iässä, siinä taas 4vuotta on otettu hyvää, onneksi itse tiedostaa ettei meillä tule mitään eläkkeitä olemaan jollei tyyli maailmassa muutu.
--- Lainaus päättyy ---
Nythän siellä esityksessä oli mielestäni, että kertymä alkaa tulevaisuudessa jo ennen täysi-ikäisyyttä. Kun kerran pääset eläkkeelle vasta joskus 70-pisenä, niin kai laskentakin sitten tulee takautuvaksi?
eura665:
^Toivotaan näin, kyllä nuo ennen23 ikävuotta maksetut eläkemaksut näkyy otteessa mutta ei kertymissä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta