Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä sinä olit tasan 20-vuotta sitten.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.09.2020 kello on 20:38 ---Taas kerran Estonia mysteeri nostettu esille. Uusi iso reikä on löydetty kyljestä.
Kukaan ei ole ottanut esille kuitenkaan sitä mahdollisuutta, että se keulaportti on voinut osua kylkeen irrotessaan.
--- Lainaus päättyy ---
itse asiassa on jo kerrottu ettei visiirin paino riitä tekemään sitä jälkeä laivaan. visiirin paino ei riitä siihen mikä repeämä siinä on.
Tarvasjoki:
Olin kotona ja ihmettelin kun helikopterit pörräs kamari ikkuna eres ja vartova laskeutumis lupaa tyksin ahtaalle kopterikentälle , kotoo tyksiin matkaa noin 2km , sit toosa auki jatietoo tuli tuutin täydeltä.
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 28.09.2020 kello on 20:43 --- itse asiassa on jo kerrottu ettei visiirin paino riitä tekemään sitä jälkeä laivaan. visiirin paino ei riitä siihen mikä repeämä siinä on.
--- Lainaus päättyy ---
En sano riittääkö vai ei. Paino on arviolta noin 56 tonnia.
Loppuraportti on luettavissa
https://www.turvallisuustutkinta.fi/material/attachments/otkes/tutkintaselostukset/fi/vesiliikenneonnettomuuksientutkinta/mvestonia/1izoaJRlP/Estonia_loppuraportti.pdf
Alan:
En ollut huomannut.
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 29.09.2018 kello on 08:04 ---EFOU meteo, aamulla menin seitsemäksi töihin ja televisiosta näin uutisen.
--- Lainaus päättyy ---
Olin naapurissa töissä kesäpoikana noin vuosina 1990-1993. Loppua kohden vähän vähemmän.
Karabiilisti:
nyt alkaa kiista siitä oliko kyseessä ruotsalainen vai venäläinen sukellusvene...
vai pitiko juuri itsenäistyneen viron baatti räjäyttää upoksiin kgp toimesta....salaist a lastia...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta