Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä sinä olit tasan 20-vuotta sitten.

<< < (12/18) > >>

Aippe:
Olin kaupparatsuna tuolloin ja ajelin Pudasjärveltä Taivalkoskelle päin asiakas tapaamiseen radio oli auki ja  uutisissa kerrottiin  tapahtuneesta.

Alan:
Olenko vielä unenpöpperössä, mutta Estoniahan upposi tänään vuonna 1994 eli 24 vuotta sitten.

Vaan se ei asiaa muuta. Heräsin kotona Rovaniemellä silloisen tavan mukaan kelloradion 7.00 aamu-uutisiin. Tuttu laiva, olin sillä ollut muistaakseni reittimatkalla Tukholmaan kun oli vielä nimeltään Viking Sally.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.09.2018     kello on 08:44 ---Olenko vielä unenpöpperössä, mutta Estoniahan upposi tänään vuonna 1994 eli 24 vuotta sitten.

Vaan se ei asiaa muuta. Heräsin kotona Rovaniemellä silloisen tavan mukaan kelloradion 7.00 aamu-uutisiin. Tuttu laiva, olin sillä ollut muistaakseni reittimatkalla Tukholmaan kun oli vielä nimeltään Viking Sally.

--- Lainaus päättyy ---
Olet.
Aihe aloitettu 4v sitten

Itse olin kotona Helsingissä , uutisista seurasin surullista tarjontaa.

Teukka-74:
Töihin olin lähdössä. Meni kyllä työpäivä uutisointia seuratessa ja asiakkaat puhui koko ajan asiasta. Olin isossa marketissa tuolloin töissä

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.09.2018     kello on 08:48 ---Olet.
Aihe aloitettu 4v sitten

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Mun asetuksilla (viestejä per sivu) oli Arskan viesti sivulla ensimmäisenä, sitä luulin avausviestiksi.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View