Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä sinä olit tasan 20-vuotta sitten.
Aippe:
Olin kaupparatsuna tuolloin ja ajelin Pudasjärveltä Taivalkoskelle päin asiakas tapaamiseen radio oli auki ja uutisissa kerrottiin tapahtuneesta.
Alan:
Olenko vielä unenpöpperössä, mutta Estoniahan upposi tänään vuonna 1994 eli 24 vuotta sitten.
Vaan se ei asiaa muuta. Heräsin kotona Rovaniemellä silloisen tavan mukaan kelloradion 7.00 aamu-uutisiin. Tuttu laiva, olin sillä ollut muistaakseni reittimatkalla Tukholmaan kun oli vielä nimeltään Viking Sally.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.09.2018 kello on 08:44 ---Olenko vielä unenpöpperössä, mutta Estoniahan upposi tänään vuonna 1994 eli 24 vuotta sitten.
Vaan se ei asiaa muuta. Heräsin kotona Rovaniemellä silloisen tavan mukaan kelloradion 7.00 aamu-uutisiin. Tuttu laiva, olin sillä ollut muistaakseni reittimatkalla Tukholmaan kun oli vielä nimeltään Viking Sally.
--- Lainaus päättyy ---
Olet.
Aihe aloitettu 4v sitten
Itse olin kotona Helsingissä , uutisista seurasin surullista tarjontaa.
Teukka-74:
Töihin olin lähdössä. Meni kyllä työpäivä uutisointia seuratessa ja asiakkaat puhui koko ajan asiasta. Olin isossa marketissa tuolloin töissä
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.09.2018 kello on 08:48 ---Olet.
Aihe aloitettu 4v sitten
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Mun asetuksilla (viestejä per sivu) oli Arskan viesti sivulla ensimmäisenä, sitä luulin avausviestiksi. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta