Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä sinä olit tasan 20-vuotta sitten.

<< < (2/18) > >>

88k5:
Huomenta Suomea katottiin kotona, ja kuunneltiin Lauri Karhuvaaran vapisevaa ääntää. Töihin menossa..

Tällainen muistomerkki löytyy tapahtumapaikan lähirannalta Virossa.

https://www.google.fi/maps/place/M%C3%A4lestusm%C3%A4rk+Estonial+hukkunud+lastele/@59.09182,22.584191,16z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x8914175ad4fdcca4

Kaija:
Mä olin ollut yöllä yhteen asti töissä ja sitten lueskellut tai katsonut videolta illan ohjelmat. Nousin aamupäivällä katsomaan telkkaria. Oli ihan kauheaa nähdä niitä omaisia satamassa odottamassa tietoja. Itkuhan siinä tuli  :'(

Estonia on oikeesti kaikkein järkyttävin katastrofi, jonka mä muistan. Tsunami koskettaa myös. Oltiin silloin Goassa eli aika lähellä. Missään muualla ei ole saman hotellin suomalaiset sillä tavalla "hitsautuneet yhteen". Meitä oli neljä pariskuntaa ja Tsunamin jälkeen kokoonnuttiin joka ilta hotellin ravintolaan laskemaan, että kaikki on tallella.

nike:
Kotona heräsin sedän sanoihin "televisiosta tulee ylimääräinen uutislähetys. Joku laiva on uponnut". Kuvittelin että jossain etelässä, mut totuus olikin aivan toista kun uppoaminen olikin tapahtunut itämerellä. Vajaa vuos myöhemmin olin viettämässä hiljaista hetkeä puolustusvoimien aluksella uppoamispaikan päällä. Ja todellakin veti hiljaiseksi kun tajus että rantoja ei näy ja keli oli sinä yönä kova.

Haapaniemen Paroni:
Joutsasta lähdin karja-autolla kohti Orivettä...

eura665:
Ei kummosia muistikuvia, uutisista tuota päivällä katteltiin ja koulussa hämmästeltiin porukalla, eipä ollut silloin ikääkään kuin 12v, mutta silti on jäänyt mieleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View