Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Italiassa ei enää saa ajaa pohjolankitkoilla kesällä (2014->)

<< < (12/13) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.09.2014     kello on 18:04 ---Tämä lakihan on tarkoitettu henkilöautoille joilla kyllä pystyy ajaa yli sen 160.

--- Lainaus päättyy ---

Pystyy, mutta ei ole luvallista. Paitsi Saksassa?

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.09.2014     kello on 18:11 ---Pystyy, mutta ei ole luvallista. Paitsi Saksassa?

--- Lainaus päättyy ---

Ei täällä belgiassakaan saa ajaa 160, mutta jos autoon on merkattu käytettäväksi R luokan renkaita ja käytetään Q luokkaa, niin asiasta on oltava informaatioa kuljettajan näköpiirissä koko ajan

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.09.2014     kello on 17:53 ---kyllä Esko on aika hyvin asioista perillä...

--- Lainaus päättyy ---
Mä oon taas kuullut jotta joukossa tyhmyys tiivistyy   ;D

Vemppu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 29.09.2014     kello on 17:53 ---kyllä Esko on aika hyvin asioista perillä...

--- Lainaus päättyy ---
Toisinaan on kyllä tuntunut että Eskon sanassa "painaa" enemmän vanhat meriitit kuin tämänpäivän tietämyksen/osaamisen taso  >:D

Enpä tiedä itse mitä se sohjokelissä nasta hyödyttää vallankin jos sohjon alla on enemmän tai vähemmän sula asfaltti. Jos nastat on nypitty pois mutta renkaassa on muuten hyvin pintaa niin uskon itse sen olevan parempi kuin hyväkuntoinen kesärengas jonka ei ole suunniteltu juuri vettä jäykempää kykenevän "auraamaan". Talvirenkaan kuvio on kuitenkin sen verran avarampi että siitä se sohjo osaa paremmin pois olipa nastoja tahi ei. Ja tuon voi kuka tahansa omalta kohdaltaan todeta hyvin helposti.

Jos se ex-talvirengas on loppuun vedetty niin sitten se lienee sohjossa yhtä surkea kuin kesärengaskin.

Mutta sitä kun suomessa yhden kerran "arvovallan" saa niin poiskaan sitä ei oteta tai ihmeemmin edes kyseenalaisteta.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu - 29.09.2014     kello on 19:14 ---Toisinaan on kyllä tuntunut että Eskon sanassa "painaa" enemmän vanhat meriitit kuin tämänpäivän tietämyksen/osaamisen taso  >:D

--- Lainaus päättyy ---

Senpä takia sanoinkin Eskon olevan aika hyvin asioista perillä. Ei se aina oikeassa ole mutta kyllä häneltä asiaakin tulee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View