Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tarvitaan pikaista neuvoa hyvän gps/karttaohjelman sisältävän puhelimen hankinta
K.E.V:
Unohdit ? tuon kysymyksen ;)
--- Lainaus ---kysyin myös voiko OSM:n karttoihin tehdä omat paikat etukäteen netissä, kuten itse laittelen mahdolliset nähtävyydet ja campingit jo ennen lähtöä.
--- Lainaus päättyy ---
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.09.2014 kello on 19:24 ---Unohdit ? tuon kysymyksen ;)
--- Lainaus päättyy ---
Suosittelisin ottamaan selvää mitä OSM kartat oikein ovat, ja miten ne liittyvät navigointisoftaan.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.09.2014 kello on 19:36 ---Suosittelisin ottamaan selvää mitä OSM kartat oikein ovat, ja miten ne liittyvät navigointisoftaan.
--- Lainaus päättyy ---
Vastaa hyvä mies kun kysyin selkeästi.
VOIKO KOTONA LAITTAA KOKO REISSUN PAIKAT VALMIIKSI.
Enhän minä voi tietää tuota kun en ole erehtynyt kolmea kertaa enempää Androideihin
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.09.2014 kello on 19:46 ---Vastaa hyvä mies kun kysyin selkeästi.
--- Lainaus päättyy ---
Et kysynyt. Kysyit miten voit lisätä oman reissun karttapohjaan jota käyttää moni navigointisofta. Sama kun kysyisi miten voi Naviteq:n karttapohjaan lisätä omia paikkoja.
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.09.2014 kello on 19:46 ---VOIKO KOTONA LAITTAA KOKO REISSUN PAIKAT VALMIIKSI.
--- Lainaus päättyy ---
Voi. Riippuen softasta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.09.2014 kello on 19:49 ---Et kysynyt. Kysyit miten voit lisätä oman reissun karttapohjaan jota käyttää moni navigointisofta.
Voi.
--- Lainaus päättyy ---
Kysyin :
--- Lainaus ---kysyin myös voiko OSM:n karttoihin tehdä omat paikat etukäteen netissä, kuten itse laittelen mahdolliset nähtävyydet ja campingit jo ennen lähtöä.
--- Lainaus päättyy ---
Miten se tehdään, kirjaudutaanko omilla tunnuksilla sinne ja jatketaan siitä syncronoimalla paikat puhelimeen ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta