Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tarvitaan pikaista neuvoa hyvän gps/karttaohjelman sisältävän puhelimen hankinta

<< < (7/16) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 16.09.2014     kello on 18:58 ---
Sanokaa nyt kumpikin kolme asiaa miksi juuri teidän käyttämänne puhelinta kannattaisi meidän tapauksessa käyttää :) :) :)

--- Lainaus päättyy ---

1. vesitiivis
2. pölytiivis
3. saa käytännössä samat ohjelmat kuin muihinkin, ja vielä enemmänkin.

kaarina:
Mies oli jonkun ystävänsä kanssa juteltuaan päättänyt mennä giganitin katsomaan pelkkää gps-laiteta, mihin on ladattu koko maailman kartar valmiiksi, hinta 100e ja geokätköilijät kuulema käyttävät sellaisia...saasa nähdä...

t.Kaarina

K.E.V:
Kartat pitää ladata itse laitteeseen, halutut maat ja alueet. Oli sitten puhelin mikä vaan.
Itse en k***sikaan androideihin, ei tarvinnut taas katsoa kuin muutamapäivä sitten tv:stä tullut ohjelma Android laitteiden tiedonkeruusta ja vakoilusta, sehän perustuu pelkästään
mainosrahoilla pyörimiseen, tällöin tietää mikä odottaa. Nyt jo jääneet kymmeniä kertoja kiinni housut nilkoissa.  :-[

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 16.09.2014     kello on 19:02 ---Mies oli jonkun ystävänsä kanssa juteltuaan päättänyt mennä giganitin katsomaan pelkkää gps-laiteta, mihin on ladattu koko maailman kartar valmiiksi, hinta 100e ja geokätköilijät kuulema käyttävät sellaisia...saasa nähdä...

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on varmaan ok, kartat ei kovin mahtavat. Ehkä kalenterin sisälehdelläkin paremmat........

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.09.2014     kello on 19:04 --- Android laitteiden tiedonkeruusta ja vakoilusta,

--- Lainaus päättyy ---

No, en kyllä mitenkään hehkuttaisi Microsoftin tuotteita tässä yhteydessä.

Jos haluaa olla täysin varma ettei vakoilla/kerätä tietoja, niin sitten käyttää Androidia joka on irrotettu täysin Googlesta. Tosin joutuu siinä tapauksessa tekemään itse töitä että saa puhelimensa halutunlaiseksi. (tämä ei onnistu WP:n kanssa, WP puhelin kun on aina täysin naitettu Microsoftiin ja sen hallinnassa)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View