Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Kumpaa käytätte jääkaapin viilenykseen kaasu vai sähkö?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.09.2014 kello on 20:10 ---Kyllä minun(kin) vaunussa voi käyttää ajon aikana kaasua tai 12v sähköä.
Ihan napista valitsee
--- Lainaus päättyy ---
Ok, eli kyllä sitä sitten Jushin Kaabessakin voinee akulla jäähdyttää kaappia...tuosta ylläripuheesta sai sen kuvan ettei akkukäyttö olisi mahdollista.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.09.2014 kello on 20:30 ---Ok, eli kyllä sitä sitten Jushin Kaabessakin voinee akulla jäähdyttää kaappia...tuosta ylläripuheesta sai sen kuvan ettei akkukäyttö olisi mahdollista.
--- Lainaus päättyy ---
No mulla on nyt Vollessa 13 napanen niin kai viilenis silläkin akulla mutta minä luotan kaasun voimaan. :)
En ole edes kokeillu viileneekö kaapi sillä akkutsydeemillä.Mah dollisuus kyllä kaapin puolesta olisi.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.09.2014 kello on 21:54 ---No mulla on nyt Vollessa 13 napanen niin kai viilenis silläkin akulla mutta minä luotan kaasun voimaan. :)
En ole edes kokeillu viileneekö kaapi sillä akkutsydeemillä.Mah dollisuus kyllä kaapin puolesta olisi.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla näkyisi olevan se 12V:n toiminta. Edellinen omistaja kertoi että sen piuha on irroitettu. No en minä sitä tarvitsisi, ja miksi tarvitsisin, kun kaasupullo maksaa pari kymppiä, joka on paskan hailee kulkimen muutaman tonnin hinnassa. Miten se sitten kirpasee teitä, joilla kuljin on kymmenien tuhansien arvoinen. Niin ja jos käyttää kaasua vain jääkaapissa, ei saa pulloa tyhjäksi yhdessä kesässä. ::) ;)
Naussi:
Ns. valosähköllä tietty sähköllä. muuten kaasulla.
Yrjö:
Kotipihassa sähköllä, muualla kaasulla, paitsi tänä kesänä kaksi yötä sähköllä kun sisältyi maksettuun hintaan.
Kesällä tekemissäni kokeissa tuossa mallissa kaasu ja 230 V. jäähdyttivät kolmessa tunnissa kunpikin n.
1- asteeseen tyhjän kaapin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta