Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.09.2015 kello on 17:01 --- Voi talvella jättää peruslämmöksi.entäs sinun koppi?
--- Lainaus päättyy ---
Juu on neste, mutta kusikopissani ei ole peruslämpöjä talvella.. Kylmiltään lämpimäksi vaikka viikkokelolla tai tunturi kytkennällä. Samalla lattiakin lämpiää.
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.09.2015 kello on 16:48 ---Monessako kesä vaunussa toteuttu lattia lämmitys nesteellä ja sähköllä,mulla on ;) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Toiha o iha aataminaikaista, mulla o koppiautossa lattialämmitys ilmalla, jo vuodesta 1998..
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 19.09.2015 kello on 18:13 ---Toiha o iha aataminaikaista, mulla o koppiautossa lattialämmitys ilmalla, jo vuodesta 1998..
--- Lainaus päättyy ---
Hiusten kuivaajalla :D ;D ;D Anna vaan emännän käteen Thumb Ja ilmastointi hoitaa loput ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.09.2015 kello on 18:15 --- Hiusten kuivaajalla :D ;D ;D Anna vaan emännän käteen Thumb Ja ilmastointi hoitaa loput ;)
--- Lainaus päättyy ---
Luulin että tästä "mulla on paremmin kuin muilla" oltaisiin jo päästy eroon mutta josko sitä on jo lauantain kunniaksi juotu vissyä vahvempaa ?
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.09.2015 kello on 18:38 ---Luulin että tästä "paremmuudesta" oltaisiin jo päästy eroon mutta josko sitä on jo lauantain kunniaksi juotu vissyä vahvempaa ?
--- Lainaus päättyy ---
Maitolinjalla tänään, vaan ei aina malta olla kuittaamatta Vaan lapset o terveitä kun leikkivät..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta