Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Soliferin "KUUMAT" uutuusmallit
Haapaniemen Paroni:
Monessako kesä vaunussa toteuttu lattia lämmitys nesteellä ja sähköllä,mulla on ;) Thumb
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.09.2015 kello on 16:48 ---Monessako kesä vaunussa toteuttu lattiä lämmitys nesteellä ja sähköllä,mulla on ;) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No se neste on vanha keksintö, jo kauan sitten. Näyttää muissa toimivan, kun sä tota sähköä lisäki tarvitset?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 19.09.2015 kello on 16:29 ---Olen onnellinen tilavan vaunun omistaja jossa on ilmastointi ja muita lisävarusteita. Lisää tulee pikkuhiljaa..
En kuolaa ja tule kuolaamaan, vaan tahtoo välillä yliampua nuo Polarin hyvyyden, vaikka ne ei oo sen kummempia kuin muutkaan.
PS. Ehtän sinä ole edes sanojesi takana aina, ihan hyvin luet näitä viestejä. 8)
--- Lainaus päättyy ---
No se on hyvä että olet tyytyväinen. Sitä ihmetteli ku kun kiihkolla kirjoittelet näistä uusista ja menet messuille pikana katsomaan. Ja taas erehdyt ihmisestä, ihan eri henkilö puhuu maailmanparhaasta. No luetun ymmärtäminenkin voi olla vaikeata.....
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 19.09.2015 kello on 16:58 ---No se neste on vanha keksintö, jo kauan sitten. Näyttää muissa toimivan, kun sä tota sähköä lisäki tarvitset?
--- Lainaus päättyy ---
Voi talvella jättää peruslämmöksi.entäs sinun koppi?
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.09.2015 kello on 16:58 ---No se on hyvä että olet tyytyväinen. Sitä ihmetteli ku kun kiihkolla kirjoittelet näistä uusista ja menet messuille pikana katsomaan. Ja taas erehdyt ihmisestä, ihan eri henkilö puhuu maailmanparhaasta. No luetun ymmärtäminenkin voi olla vaikeata.....
--- Lainaus päättyy ---
;D ;) aijjaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta