rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tuhannes  (Luettu 3055 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Tuhannes
« : 9.09.2014 kello on 16:21 »
Niin soon poijjaat ja tytsyt, että meikkiboitsulla on nyti 999 kirjoitelmia tälle hienolle saitille kertynyt. Jos kaikkien valheiden isoäitiin, emävalheeseen ja jopa tilastoon on uskominen.

Joskus 2011 taisin olla piipahtaja, sitten ylennettiin päivämatkaiijaksi, karavaanariksi, ja nyt olen jännityksestä jäykkänä, sillä ylennys kaikkien kaveriksi lie luvassa pikipiakkoin, jahka jos  yhen kirjoituksen vielä saan aikaseksi. Vai miten lie.

Ei ole minulle täysin auennut miten ylevästi minua piakkoin arvostetaan, jos ylenen kaikkien kaveriksi. Huhhuh, nyt jo vastuu painaa hartioita, nietten pystyssä meinaa pysyä. Horjuttaa jo pahasti.

Enpä silti ala kitistä enkä moittia näistä titteleistä.
Jotenkin  vaan on mennyt ohitte miten nää ylennykset ansaitaan. Minua aina hirvittää kommentoida Kaikkien Kavereiden Sr tyyppien juttuja. Aina huuli väpäjää ja typoa pukkaa joka näppäsyllä, sillä herran pelkohan se on viisauden alku. Ja epäilemättä niin suuret Yliherrat, kuin juuri nämä Kaikkien Kaverien Sr - ylimykset ovat niin suurta kunnioitusta herättäviä, että vaivoin uskaltaa jotain joojoota pusertaa, vaikkei ihan samaa mieltä oliskaan. Varovaisuuskin on viisautta !

Kaikkein Ylin Kaikkien Kaveriden Suur-Ylin Iki Sr tietty voisi valistaa meitä hierarkiassa alemmilla rappusilla norkoilevien , ehkä häpeillen ujostelevia rääpystelijöitä, joita saattaisi mahdollisesti kiinnostaa miten tämä ylenemisprosessi menee ?
Vai pitääkö mun nyt sitten pusata 4000 kirjoitusta lisää, jotta varkilla olisin kaikkien kaveri.
Totuushan mun kohdalla, että (sinänsä paradoksaalisesti) nimimerkkini alla vielä toistaiseksi lukee varsin osuva titteli: karavaanari.

Saapiko jonkun diploomin kehystettäväksi ja kunniapaikalle ripustettavaksi ? - Olis se jotain ...

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
Vs: Tuhannes
« Vastaus #1 : 9.09.2014 kello on 16:44 »
Onneksi tapatalkissa ei moiset arvonimet näy... Onnea tonnista!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Tuhannes
« Vastaus #2 : 9.09.2014 kello on 16:53 »
Taitaa olla tämä nuorempi sukupolvi, joka ei titteleitä kauheasti kaipaa... raja menee yleistäen suunnilleen jossain 1950- ja 1960- lukujen taitteessa.

Ei ole vaikeaa kirjoittaa paljon viestejä, mutta paljon asiaa vaatiikin jo jotain. Jokainen valintansa mukaan, molemmille tyyleille on tilaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Tuhannes
« Vastaus #3 : 9.09.2014 kello on 16:58 »
Vasta 8265 ;) :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Vs: Tuhannes
« Vastaus #4 : 9.09.2014 kello on 17:44 »
Nyt kun otitta puheeksi, huomasin itellä tuon seniorimerkin - milloinhan tuo on tullu?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Tuhannes
« Vastaus #5 : 9.09.2014 kello on 18:07 »
Vasta 8265 ;) :D
Kohta on kymppä rikki sullahi  :o
Ei ou ihme kun on tuota turhaa höpötystä kahellu, vaikkapa vaununvalojen parissa  :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Tuhannes
« Vastaus #6 : 9.09.2014 kello on 18:08 »
Nyt kun otitta puheeksi, huomasin itellä tuon seniorimerkin - milloinhan tuo on tullu?
En oo katellunna, mutta näyttäähän tuosta hetkonen olevan  ;)
Lainaus
3 076 viestiä 

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Tuhannes
« Vastaus #7 : 9.09.2014 kello on 18:33 »
Ei ole kerennyt ite kovin kirjootella
Lainaus
Viestejä yhteensä:4 704 viestiä
Pitänyt tuon Tiplomaatin viestien perään katella, onhan tuo niitä ryökäle jo yli 8tuhatta saanut tänne jo livautettua  :D
^
Ei nyt niin tosissaan kannata tuota ottaa, kaikille tulee keppiä tasapuolisesti  :D


  • Vieras
  • Vs: Tuhannes
    « Vastaus #8 : 9.09.2014 kello on 18:39 »
    Eikös se ole kiva kun kirjoitellaan. On siellä asiaakin aina välissä, sanois
    se yks nainen siinä fingerporissa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:58
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #9 : 9.09.2014 kello on 19:07 »
    Ei ole kerennyt ite kovin kirjootella  Pitänyt tuon Tiplomaatin viestien perään katella, onhan tuo niitä ryökäle jo yli 8tuhatta saanut tänne jo livautettua  :D

    Onks siinä peukut mukana?   ::)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #10 : 9.09.2014 kello on 19:24 »
    Onks siinä peukut mukana?   ::)

    On.
    Vajaa 300 viestiä asiaa ja 8000 peukkuja  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #11 : 9.09.2014 kello on 20:26 »
    On siellä asiaakin aina välissä, sanois
    se yks nainen siinä fingerporissa.

     ;D

    Harvinainen kerta, kun teki mieli vastata pelkällä hymiöllä.

    Pitää vähentää iteltä joku alkupään tarpeeton viesti vastapainoksi.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
    • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #12 : 9.09.2014 kello on 20:53 »
    No, mulle tää saitti on enimmäkseen ajatustenvaihtoa, tiedon hankkimista ja tiedon jakamista itselle, itseltä, ja muille ja muiltatieskuinka.
    Mikä näistä mainituista sitten on minulle antoisinta, on ihan mun juttu. Saatan tykätä uusien tietojen kysymisestä, jakamisesta, etsimisesta ja myös kaikkien näiden täydennyksistä puolin ja toisin.
    Ylejään tunnen olevani saamapuolella, silä kysynpä mitä tahansa kuukkelin ulkopuolelta, ts omakohtaisia mielipiteitä, niin just sitä täsmämielipidettä tai -tietoa liki aina saan ja sitä arvostan.
    Joskus pystyn itsekin antamaan takaisin jollekulle, ja olla iloinen siitä, että pystyin ihan nippelietoa Minheer van Pumproyn maatilan ullakkohuoneen näkymistää tiekelle Ahmedille, tai Börjelle yms. uteliaalle antamaan.
    Aisaakelis kun on kiva löytää joltakin keski-lombardialaiselta Pietrolta Rivarossin 1960-luvun pienoisrautatien vaihde, jonka naapurin pöljä kakara polki rikki äiteensä innokkaiden riemunkiljahduksien kannustamana; eik tuo oo ihanan luova tuo meiän Tahvoeinari-JimmyTimo...
    Jess  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #13 : 9.09.2014 kello on 22:00 »
    Paljon on kertynyt kirjoituksia minullakin, vaikka poistan niitä jatkuvasti, sen ajan puitteissa milloin voi poistaa. Aloitukset loutasta olen päässyt pois jo kauan sitten, eikä ole tarkoitus siihen enää ängätä.  ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
    • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #14 : 10.09.2014 kello on 01:02 »
    Vihdoinkin - Kaikkien Kaveri !  Oommä hiukka liikuttunut, mutta vähän saakelin ylpeä saada olla kaikkien kaveri, on paikka antaa  :-* kaikille kavereilleni. Miespuolisille vain metrin päästä, naispuolisille ihan toivomusten mukaan :D

    Montakos starinaa pitää vielä tuon Sr:n arvon saadakseni pukerrella ?  ::)