Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkoholi ja miten se muuttaa ihmisen käyttäytymistä!
sipu:
mut joskus kyllä tulee
alkohoolia käytettyä väärinkin :o
kun joutuu heittämään sitä aamusella pihalle
ihan maahan asti ::)
ja juhanuksena niin oli viimeksi
kyllä sydäntä särki
mutta eipä kelvanneet ne juomingit kenellekkään
kun ne lasit ja tölkit nyt olivat ulkosalla
ja taivaalta tuli milloin rakeita ja milloin vettä
niiden täytteeksi
en kyl itsekään saa sellaista alas
joka on yön lojunut jossain pöydällä
avattuna laimentumassa
hyi kauhiaa :o
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 7.09.2014 kello on 16:42 ---aika harvassa on ne ihmiset joilla alkoholin lisääntyminen kehossa tekee viksummaksi
aivan tarpeeksi olen itsekkin sitä käyttänyt aikoinani mutta jotenkin sen käyttö on nyt 99,9 prosenttisesti loppunut
eli olut tai lasi viiniä joskus esim. ruokaillessa
uskon että jos alkoholilla olisi kehossamme jotain hyödyllisiä vaikutuksia ,elimistömme valmistaisi sitä aivan varmasti itse
--- Lainaus päättyy ---
Hieno homma Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 7.09.2014 kello on 16:42 ---aika harvassa on ne ihmiset joilla alkoholin lisääntyminen kehossa tekee viksummaksi
aivan tarpeeksi olen itsekkin sitä käyttänyt aikoinani mutta jotenkin sen käyttö on nyt 99,9 prosenttisesti loppunut
eli olut tai lasi viiniä joskus esim. ruokaillessa
uskon että jos alkoholilla olisi kehossamme jotain hyödyllisiä vaikutuksia ,elimistömme valmistaisi sitä aivan varmasti itse
--- Lainaus päättyy ---
täll opill pitäs kehon valmistaa itse tarvitsemansa energia ja ei tarttis ees syyvä :P
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 7.09.2014 kello on 16:51 ---täll opill pitäs kehon valmistaa itse tarvitsemansa energia ja ei tarttis ees syyvä :P
--- Lainaus päättyy ---
Kunhan heitti huulen ;) :D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 7.09.2014 kello on 16:51 ---täll opill pitäs kehon valmistaa itse tarvitsemansa energia ja ei tarttis ees syyvä :P
--- Lainaus päättyy ---
kyllähän nyt ruisleivästä ja perunasta viinaa saa tehtyä
eihän syömättä pärjää kun mustilaisen hevonen ja justiin kun se sen oppi ,se kuol
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta