Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkoholi ja miten se muuttaa ihmisen käyttäytymistä!
Hutikuti:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 7.09.2014 kello on 16:17 ---Ja monesti noilla alueilla olen ihmetellyt sitä,että istutaan iltaa yli puolen yön nauttien alkoholia ja kun käyn aamulla savuilla,niin puolet porukasta jo hävinnyt,ja satavarma olen,ettei kaikki ajokunnossa..
--- Lainaus päättyy ---
En minä mutta pojat 8)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 7.09.2014 kello on 16:25 ---En minä mutta pojat 8)
--- Lainaus päättyy ---
Iltapäivästä täälä,niin kuin tultiin norjasta kokkolaan,niin otetttiin suosiolla yksi vrk lisää..
angrybird:
Kyllä minä uskallan rohkeasti tunnustaa että käytän alkoholia sivistyneesti! Yhtään ei se hävetä, sivistynyt tapa! :laugh: :P :-* Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: angrybird - 7.09.2014 kello on 16:31 ---Kyllä minä uskallan rohkeasti tunnustaa että käytän alkoholia sivistyneesti! Yhtään ei se hävetä, sivistynyt tapa! :laugh: :P :-* Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Näillä eväillä yritän sinun opastuksella mennä Thumb
Oulaa:
aika harvassa on ne ihmiset joilla alkoholin lisääntyminen kehossa tekee viksummaksi
aivan tarpeeksi olen itsekkin sitä käyttänyt aikoinani mutta jotenkin sen käyttö on nyt 99,9 prosenttisesti loppunut
eli olut tai lasi viiniä joskus esim. ruokaillessa
uskon että jos alkoholilla olisi kehossamme jotain hyödyllisiä vaikutuksia ,elimistömme valmistaisi sitä aivan varmasti itse
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta